دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
انواع ویزای مجارستان

انواع ویزای مجارستان

آشنایی با انواع ویزای مجارستان در سال 2024 به شما کمک می‌کند با توجه به شرایطی که دارید برای مهاجرت به مجارستان اقدام کنید و از مزایای دریافت اقامت مجارستان بهره‌مند شوید. ویزای تحصیلی مجارستان یکی از ویزاهایی است که شما می‌توانید برای دریافت آن اقدام کنید و وارد این کشور شوید. با دریافت ویزای تحصیلی اجازه دارید که 20 ساعت در هفته کار کنید و هزینه تحصیل و زندگی خود را تامین نمایید.

ویزای تحصیلی مجارستان 2024

پس از آنکه موفق به دریافت پذیرش دانشگاه شدید، باید نامه پذیرش را همراه با مدارک دیگری که در سایت سفارت اعلام شده است، به سفارت مجارستان ارسال کنید و در صورتی که تمامی مدارک مورد تایید باشند، ویزای تحصیلی برای شما صادر خواهد شد. درخواست ویزای تحصیلی مجارستان باید حداکثر دو ماه و حداقل سه هفته قبل از تاریخ ترک کشور و ورود به کشور مجارستان باشد. 

انواع ویزای مجارستان

ویزای کار مجارستان 2024

به جز ویزا طلایی مجارستان یکی دیگر از انواع ویزای مجارستان در سال 2024 ویزای کار است. در صورتی که کارفرما به دنبال نیروی متخصصی باشد که در کشور مجارستان حضور نداشته باشد، می‌تواند درخواست نیرو در خارج از کشور داشته باشد. در این شرایط، پس از آنکه فرد به عنوان نیروی متخصص شناسایی شد، دعوت‌نامه برای او ارسال می‌شود. سپس، متقاضی باید دعوت‌نامه را همراه با مدارک دیگر برای سفارت مجارستان ارسال کند و در پایان، در صورتی که تمامی مدارک قابل تایید باشد و نقصی در آن وجود نداشته باشد، ویزای کار صادر می‌شود.

ویزای توریستی مجارستان 2024

یکی دیگر از انواع ویزای مجارستان در سال 2024 ویزای توریستی است. ویزای توریستی مجارستان در دو نوع تایپ C و تایپ D است. ویزای تایپ C ویزای کوتاه‌مدت است و زمانی که این ویزا صادر می‌شود فرد می‌تواند به مدت 3 ماه در کشور مجارستان حضور داشته باشد. ویزای تایپ D  ویزای بلندمدت است و برای مدتی بیش از 3 ماه صادر می‌شود. 

انواع ویزای مجارستان

ویزای سرمایه‌گذاری و دریافت اقامت مجارستان 2024

ویزای سرمایه‌گذاری یکی از انواع ویزای مجارستان در سال 2024 است که می‌تواند به عنوان روشی برای دریافت اقامت مجارستان باشد. بر اساس قوانین جدید مجارستان، افراد متقاضی می‌توانند با سرمایه‌گذاری به مبلغ 300 هزار یورو و خرید اوراق دولتی مجارستان، اقامت این کشور را دریافت کنند. این مبلغ به عنوان 5 سال در اختیار دولت قرار می‌گیرد و پس از آن، به متقاضی بازگردانده می‌شود. تنها 60 هزار یورو برای انجام کارهای اداری صدور اقامت‌نامه دریافت می‌شود. در این روش، پس از سه ماه اقامت مجارستان به آن فرد اعطا می‌شوند که به عنوان یکی از بهترین روش‌های اخذ پاسپورت دوم شناخته می‌شود.

آیا با ویزای مجارستان می‌توانم به کشورهای اروپایی بروم؟

زمانی که صحبت از انواع ویزای مجارستان در سال 2024 می‌شود، شما باید به یک مسئله بسیار مهم توجه داشته باشید. با توجه به این مسئله که مجارستان در حوزه کشورهای شنگن قرار گرفته است، زمانی که شما ویزای این کشور را دریافت می‌کنید، می‌توانید با استفاده از آن به تمامی کشورهای دیگری که در حوزه شنگن هستند، سفر کنید.

انواع ویزای مجارستان

چقدر طول می‌کشد تا انواع ویزای مجارستان در سال 2024 صادر شود؟

یکی از سوالاتی که در رابطه با انواع ویزای مجارستان در سال 2024 همواره پرسیده می‌شود در این باره است که چقدر طول می‌کشد تا ویزای مجارستان صادر شود. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این مسئله به موارد متعددی بستگی دارد و نمی‌توان یک پاسخ دقیق و قطعی برای آن اعلام کرد. اما باید بدانید بر اساس تجاربی که در این زمینه وجود دارد، مدت زمان صدور ویزای مجارستان معمولا 30 تا 45 روزه است. با توجه به این مسئله، توصیه می‌شود افرادی که قصد دریافت ویزای مجارستان را دارند، با کارشناسان در تماس باشند. 

دریافت انواع ویزای مجارستان

همانطور که تا به اینجا متوجه شده‌اید برای ورود به کشور مجارستان می‌توانید برای دریافت ویزای کار، ویزای توریستی و ویزای سرمایه‌گذاری اقدام کنید. هر کدام از این ویزاها دارای شرایط خاصی هستند و شما باید مدارک مرتبط را به سفارت مجارستان ارسال کنید. پس از آن، زمانی برای مصاحبه و انگشت‌نگاری انتخاب می‌شود و توجه به قوانین نقش بسیار مهمی در پذیرفته شدن ویزای شما دارد. با توجه به این مسئله که مجارستان عضو کشورهای حوزه شنگن است، با ویزای آن می‌توانید به کشورهای این حوزه سفر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *