دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
جاذبه‌ های توریستی و مکان‌های دیدنی مجارستان

جاذبه‌ های توریستی مجارستان

در این مقاله از هلدینگ مهاجرت به مجارستان علاوه بر معرفی جاذبه‌ های توریستی و مکان‌های دیدنی مجارستان اشاره‌ای به شرایط اخذ اقامت مجارستان و دریافت ویزا طلایی مجارستان می‌کنیم.

مکان‌ های دیدنی در مجارستان

جاذبه‌ های توریستی و مکان‌ های دیدنی در مجارستان یکی از دلایل مهم سفر به مجارستان محسوب می‌شود و کسانی که قرار است به این کشور بروند، بهتر است اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشند. یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است این روزها سفر به مجارستان مد نظر قرار گیرد، طبیعت بکر و دوست‌داشتنی این کشور است. جزایر متعدد و خاصی که در کشور مجارستان وجود دارند، می‌توانند شما را وارد دنیای دیگری کنند که بسیاری از افراد آنها را مکان مناسبی برای مدیتیشن و یوگا می‌دانند. 

اسپاهای حرارتی مجارستان

زمانی که صحبت از جاذبه‌ های توریستی و مکان‌های دیدنی مجارستان 2024 می‌شود، در اولین مرحله باید به اسپاهای حرارتی این کشور اشاره کنیم. مجارستان دارای چشمه‌های آب گرم است که حضور در این چشمه‌ها نه تنها می‌تواند مشکلات بدنی را از بین ببرد، بلکه نقش موثری در افزایش سلامتی و ایجاد حس مثبت در بدن دارد. در مجارستان، بیش از 1300 چشمه آب گرم شناسایی شده است که هر یک دارای جاذبه‌های خاصی هستند و می‌توانند به شما کمک کنند از حضور در این کشور لذت ببرید. 

جاذبه‌ های توریستی و مکان‌های دیدنی مجارستان

ساختمان پارلمان مجارستان 

یکی از فضاهایی که به عنوان جاذبه‌ های توریستی و مکان‌های دیدنی مجارستان شناخته می‌شود، ساختمان پارلمان است که در بوداپست واقع شده است. این ساختمان دارای معماری قدیمی به سبک گوتیک است که زیبایی خاصی را در خود جای داده است و امروزه، به عنوان شاهکار معماری در دنیا شناخته می‌شود. کف‌ مرمرین ساختمان با طرح‌های هندسی پیچیده و کهن چشم هر بیننده را به سمت خود جذب می‌کشد. ساختمان پارلمان یکی از مراکزی است که شما را به قدیم می‌برد و حس خوبی را از گذشته در شما به وجود می‌آورد.

جاذبه‌ های توریستی و مکان‌های دیدنی مجارستان

جزیره مارگارت از جاذبه‌ های توریستی و مکان‌های دیدنی مجارستان

یکی دیگر از فضاهایی که باید به عنوان جاذبه‌ های توریستی و مکان‌های دیدنی مجارستان 2024 باید به آن اشاره کنیم جزیره مارگارت است که در میان رودخانه دانوب قرار دارد و شما می‌توانید از دل شلوغی‌های شهر به این جزیره پناه ببرید و حس خوبی را تجربه کنید. در جزیره مارگارت طبیعت بسیار خاصی وجود دارد که طبیعت آن با هیچ جای دنیا شباهت ندارد. همچنین، این جزیره شما را به داستان‌های دور و درازی می‌برد که ممکن است عشق را در دل شما زنده کند و در نتیجه، می‌توانید با انرژی مثبت دوباره به زندگی بازگردید.

جاذبه‌ های توریستی و مکان‌های دیدنی مجارستان

فستیوال و جشنواره در مجارستان

شاید یکی از جاذبه‌ های توریستی و مکان‌های دیدنی مجارستان 2024 جشنواره‌های مختلفی باشد که در این کشور برگزار می‌شود. شما می‌توانید در روزهای خاصی از سال به این کشور بروید و شاهد جشنواره‌های متعدد اروپایی باشید. این جشنواره‌ها شما را با فرهنگ و غذای مجارستان آشنا می‌کند و در نتیجه، می‌توانید تجارب خود را غنی کنید. حضور در جشنواره‌های متعدد باعث می‌شود که با فرهنگ‌ها و افراد زیادی از سایر ملل آشنا شوید که همین مهمترین مزیتی است که با حضور در جشنواره‌ها به آن دست پیدا می‌کنید.

جاذبه‌ های توریستی و مکان‌های دیدنی مجارستان

چگونه اقامت مجارستان را بدست بیاورم؟

اکنون که با جاذبه‌ های توریستی و مکان‌های دیدنی مجارستان آشنا شدید، ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که چگونه می‌توان اقامت مجارستان را بدست آورد. بهتر است بدانید خرید ملک یکی از روش‌هایی است که برای بدست آوردن اقامت مجارستان پیش روی شما قرار دارد. شما با سرمایه حداقل 500 هزار یورویی می‌توانید ملکی را در مجارستان خریداری کنید و سپس، اگر ملک را بر اساس قوانین مجارستان خریداری کرده باشید، در لیست دریافت اقامت قرار می‌گیرد و ظرف مدت چند ماه اقامت به شما داده می‌شود. سرمایه‌گذاری 300 هزار یورویی روش دیگری است که می‌توانید با استفاده از آن به اقامت مجارستان برسید. 

مجارستان طبیعت بکری دارد و اسپاهای آب گرم که حدود 1300 هستند، یکی از مهمترین جاذبه‎های توریستی آن است. همچنین، باید باید به این مسئله توجه داشته باشید که ساختمان پارلمان بوداپست می‌تواند اوج معماری سبک گویتک را به رخ بکشد و زیبایی آن بسیار خیره‌کننده خواهد بود. جزیره مارگارت یکی دیگر از مکان‌های دیدنی مجارستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *