دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
بهترین دانشگاه های مجارستان

معرفی بهترین دانشگاه های مجارستان

دانشگاه‌های مجارستان کیفیت بسیار بالایی دارند و می‌توانند به افراد کمک کنند در یک محیط مناسب و پر از ایده به تحصیل بپردازند. بسیاری از دانشگاه‌های معتبر دنیا در این کشور دارای شعبه هستند و همین امر آن را به یک مقصد مهم برای علم‌دوستان تبدیل کرده است. برخی از بهترین دانشگاه های مجارستان عبارتند از دانشگاه اتوش لوراند، دانشگاه سگد، دانشگاه دبرسن و دانشگاه کورینوس بوداپست.

بهترین دانشگاه های مجارستان

هر یک از این دانشگاه‌ها رشته‌های متفاوتی را پوشش می‌دهند و شما می‌توانید شرایط پذیرش را در سایت دانشگاه بررسی کنید و سپس، مدارک خود را برای پذیرش در آن دانشگاه ارسال کنید. البته باید بدانید که رقابت برای حضور در این دانشگاه‌ها بسیار زیاد است. اما مجارستان شرایط پذیرش را ساده کرده است و قطعا، در صورتی که به صورت هدفمند پیش بروید، می‌توانید اخذ اقامت مجارستان و پذیرش دانشگاه را بگیرید.

بهترین دانشگاه های مجارستان

 دانشگاه اتوش لوراند: پیشرو در تحقیقات علمی

دانشگاه اتوش لوراند یکی از بهترین دانشگاه های مجارستان است که سالیانه افراد زیادی برای تحصیل در این دانشگاه مهاجرت به مجارستان را انتخاب می‌کنند. این دانشگاه دارای 8 دانشکده است و دانشکده علوم انسانی و علوم اجتماعی آن بسیار قوی است و همین امر باعث شده است که به یک قطب بسیار مهم در رشته‌های علوم انسانی تبدیل شود. با توجه به این مسئله که این دانشگاه روابط بسیار گسترده‌ای را با دانشگاه‌های آمریکا دارد، کسانی که قصد دارند در آمریکا تحصیل کنند، می‌توانند به این دانشگاه بروند. 

برای گرفتن ویزای مجارستان و همینطور ویزای طلایی مجارستان به صفحات مربوطه مراجعه کنید.

بهترین دانشگاه های مجارستان

دانشگاه اتوش لوراند که امروزه به عنوان بهترین دانشگاه های مجارستان شناخته شده است، برنامه‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می‌دهد.  در این دانشگاه شهريه ساليانه دوره پیش دانشگاهی 5000-3200 يورو، شهریه کارشناسی 8400-5000 یورو شهریه کارشناسی ارشد 10000-6000 یورو و شهریه دکترا 11000-9000 یورو است. البته باید بدانید که این دانشگاه برنامه‌های فاند را نیز در نظر دارد که می‌تواند به افراد کمک کند هزینه‌های مالی خود را پوشش دهند. 

در این دانشگاه دروس به چه زبانی تدریس می‌شوند؟

یکی از مهمترین سوالاتی که پرسیده می‌شود در این باره است که در دانشگاه اتوش لوراند دوره‌های ارائه شده به چه زبانی تدریس می‌شوند. کورس‌های ارائه شده در این دانشگاه به دو زبان انگلیسی و مجاری تدریس می‌شوند. کسانی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند، باید ابتدا زبان تدریس دوره را در دانشگاه بررسی کنند و سپس، برای آن اپلای نمایند.

دانشگاه سگد: مرکز آموزش پزشکی

سگد یکی از بهترین دانشگاه های مجارستان و یا بهتر است بگوییم بهترین مراکز تحقیقاتی کشور مجارستان است که اعتبار زیادی را به خود اختصاص داده است. این دانشگاه رشته‌های متفاوتی را پوشش می‌دهد و سالانه افراد زیادی برای تحصیل وارد این شهر می‌شوند. در صورتی که شما تمایل داشته باشید در رشته پزشکی تحصیل کنید و می‌خواهید تحصیل خود را در خارج از کشور ادامه دهید، بی‌شک دانشگاه سگد یکی از بهترین گزینه‌هایی است که پیش روی شما قرار دارد.

بهترین دانشگاه های مجارستان

با توجه به این موضوع که این دانشگاه مراکز تحقیقاتی بسیار قوی دارد و سالانه بودجه بسیار زیادی به تحقیق اختصاص داده می‌شود، علوم پزشکی در این کشور پیشرفت‌های زیادی کرده‌اند و دانشگاه سگد با مراکز تحقیقاتی زیادی همکاری دارد. 

آیا دانشگاه سگد بورسیه می‌دهد؟

دانشگاه سگد به این دلیل توانسته است عنوان بهترین دانشگاه های مجارستان را به خود اختصاص دهد که بستر مناسبی را برای پذیرش دانشجویان فراهم می‌کند. کسانی که بتوانند مدارک قوی به این دانشگاه ارائه دهند، بی‌شک می‌توانند بورسیه این دانشگاه را دریافت کنند و به صورت رایگان، در دانشگاه سگد تحصیل نمایند. شرایط دریافت بورسیه در سایت این دانشگاه موجود است و متقاضیان باید تا تاریخ اعلام شده مدارک خود را در این دانشگاه آپلود کنند.

دانشگاه دبرسن: تنوع رشته‌ها و امکانات پیشرفته

یکی دیگر از دانشگاه‌هایی که توانسته است عنوان بهترین دانشگاه های مجارستان را دریافت کند، دانشگاه دبرسن است. امروزه، بیش از 30000 دانشجوی بین‌المللی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند و همین امر باعث شده است که دانشگاه دبرسن به یک دانشگاه مهم در سراسر دنیا تبدیل شود. در این دانشگاه، بسیاری از رشته‌ها به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند. دانشگاه دبرسن رشته‌های متنوعی از هنر گرفته تا رشته‌های پزشکی را پوشش می‌دهد و همین امر نشان می‌دهد که امکانات این دانشگاه بسیار پیشرفته است.

بهترین دانشگاه های مجارستان

یکی از مهمترین مواردی که در رابطه با این دانشگاه باید بدانید که در زمان ارائه مدارک، در صورتی که مدرک زبان ندارید، می‌توانید اپلای کنید و در صورت پذیرفته شدن، می‌توانید دوره‌های زبان را در همین دانشگاه طی کنید. با توجه به این مسئله که یادگیری زبان در محیط بسیار مهم است، شما می‌توانید سریعتر به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید.

یکی از نگرانی‌های عمده کسانی که به دانشگاه دبرسن می‌روند در این رابطه است که آیا این مدرک معتبر است و می‌توانند با استفاده از آن در دانشگاه‌های دیگر دنیا اپلای کنند. پاسخ به این سوال مثبت است. اعتبار مدرک دانشگاه دبرسن بسیار بالاست و شما می‌توانید تحصیل خود را در دانشگاه‌های معتبر جهان ادامه دهید.

دانشگاه کورینوس بوداپست: تخصص در اقتصاد و مدیریت

اگر می‌خواهید در رشته‌های اقتصاد و مدیریت به موفقیت برسید و کار خود را در بازارهای بین‌المللی آغاز کنید، بهتر است بدانید دانشگاه کورینوس یکی از بهترین دانشگاه های مجارستان است که شما می‌توانید در آن تحصیل کنید. تمامی مراحل ارسال مدارک، مصاحبه و موارد دیگر به صورت آنلاین است و پس از پذیرش، نامه‌ای به شما ایمیل می‌شود که می‌توانید بر اساس آن، برای دریافت ویزا اقدام کنید. 

یکی از سوالاتی که در رابطه با این دانشگاه پرسیده می‌شود این است که آیا تحصیل در این دانشگاه رایگان است؟! پاسخ به این سوال منفی است. اما دانشگاه کورینوس دارای بورسیه است که با اخذ آن می‌توانید هزینه‌های تحصیل خود را پوشش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *