دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
مالیات سرمایه گذاران در مجارستان

شرایط مالیات برای سرمایه گذاران و تخفیف های ویژه

تخفیف های مالیاتی و مالیات برای سرمایه گذاران که قصد مهاجرت به مجارستان دارند باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران تشویق شوند تا شرکت‌های خود را در این کشور راه‌اندازی کنند و همین امر سرمایه زیادی را روانه مجارستان می‌کند. مجارستان کشوری است که دارای ساختارهای توسعه یافته است و می‌تواند به سرمایه‌گذاران کمک کند سرمایه خود را در مسیری قرار دهند که آینده بسیار درخشانی دارد.

تخفیف‌های مالیاتی برای سرمایه گذاران در مجارستان

همچنین، هزینه نیروی کار در مجارستان زیاد بالا نیست و این امر مزیت زیادی برای سرمایه گذاری در مجارستان به شمار می‌رود. دولت نیز تلاش کرده است برنامه‌هایی را برای سرمایه‌گذاران در نظر داشته باشد تا از هزینه‌های آنها بکاهد و آنها نیز بتوانند علاوه بر اخذ اقامت مجارستان به رشد سرمایه‌های خود در این کشور کمک کنند.

کاهش نرخ مالیات شرکت‌ها با مالکیت معنوی

زمانی که صحبت از مالیات و تخفیف های مالیاتی برای سرمایه گذاران در مجارستان می‌شود، بعد از شرایط قانونی سرمایه گذاری مجارستان اولین مسئله‌ای که به ذهن خطور می‌کند کاهش نرخ مالیات برای شرکت‌هایی است که از مالکیت معنوی مانند پتنت‌ها استفاده می‌کند. بهتر است بدانید که کشور مجارستان این مبلغ را به 5 درصد کاهش داده است و همین امر باعث شده است که شرکت‌های هزینه‌های خود را به میزان زیادی کاهش دهند و برای استقرار شرکت در این کشور تشویق شوند.

شرایط ویژه برای شرکت‌های تولیدی

برای افرادی که قصد دریافت اقامت دائم اروپا از طریق سرمایه گذاری را دارند یکی دیگر از مواردی که به عنوان مالیات و تخفیف های مالیاتی برای سرمایه گذاران در مجارستان در نظر گرفته می‌شود، شرایط ویژه برای شرکت‌های تولیدی و صنعتی در این کشور است. مجارستان تمایل دارد که شرکت‌های صنعتی و تولیدی را در کشور خود تشویق کند تا بتواند سرمایه را به گردش بیاندازد. این مسئله سبب می‌شود که بخش زیادی از جامعه فعال شود و به زودی نام مجارستان به عنوان یک کشور مهم و استراتژیک شناخته می‌شود. به همین دلیل، شرایط این کشور برای شرکت‌های تولیدی بسیار خاص است.

کاهش مالیات در شهرهای محروم اقتصادی

از جمله مواردی که باید در برنامه مالیات و تخفیف های مالیاتی برای سرمایه گذاران در مجارستان به آن اشاره کنیم، کاهش مالیت در شهرها محروم اقتصادی است. بهتر است بدانید کشور مجارستان تلاش کرده است که در این شهرها مالیات را به صفر برساند تا کسب‌وکارها بتوانند در آنجا کار خود را آغاز کنند و اقتصاد در آنجا جاری شود. با توجه به این مسائل، افراد سرمایه‌گذار می‌توانند از این شرایط بهترین نتیجه را بدست بیاورند.

شرایط مالیات برای سرمایه گذاران

همینطور اگر قصد دریافت ویزا طلایی مجارستان را دارید می‌توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

مزایای سرمایه‌گذاری در مجارستان

ممکن است اکنون که صحبت از مالیات و تخفیف های مالیاتی برای سرمایه گذاران در مجارستان شد، این سوال برای شما پیش بیاید که مزیت‌های سرمایه‌گذاری در مجارستان چیست. در پاسخ به این سوال باید بگوییم با توجه به این موضوع که مجارستان عضو کشورهای شینگن است، معاهداتی را که به رشد سرمایه‌گذاری‌های خارجی کمک می‌کند امضا کرده است و این مسئله باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران در یک محیط امن و بدون دغدغه به افزایش سرمایه خود بپردازند و این مسئله هم به سرمایه‌گذار و هم به کشور مجارستان سودهای زیادی را می‌رساند.

آیا خرید ملک نوعی سرمایه‌ گذاری است؟

یکی از سوالاتی که همواره پرسیده می‌شود در این باره است که آیا خرید ملک در مجارستان نوعی سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. پاسخ به این سوال مثبت است. بهتر است بدانید خرید ملک (شرایط ملک مورد تایید دولت مجارستان) می‌تواند منجر به دریافت اقامت از سوی این کشور شود و در نتیجه، کسانی که این پاسپورت را دارند می‌توانند بدون دریافت ویزا به کشورهای عضو شینگن سفر کنند. بعلاوه، آنها می‌توانند از مزیت‌های مختلفی از جمله امور بانکی و موارد دیگر بهره‌مند شوند.
بهتر است بدانید که کشور مجارستان یکی از کشورهای پرآتیه‌ای است که برنامه‌های متعددی را برای شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی در نظر گرفته است. هزینه نیروی کار در این کشور در مقایسه با کشورهای دیگر پایین است و همین امر زمینه را برای رشد فراهم می‌کند. کشور مجارستان به طور ویژه برنامه‌هایی را برای کسانی در نظر گرفته است که شرکت‌های تولیدی خود را در این کشور راه‌اندازی می‌کنند. به طور کلی، مجارستان اقتصاد پویایی دارد و می‌تواند به عنوان بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *