دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
شرایط اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک

شرایط اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک

شرایط اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک یکی از سوالاتی است که همواره پرسیده می‌شود. بهتر است بدانید تمامی افرادی که بالای 18 سال سن دارند، در صورتی که واجد شرایط باشند، می‌توانند برای مهاجرت به مجارستان و دریافت اقامت مجارستان با خرید ملک اقدام نمایند. فرد متقاضی باید ملکی را در مجارستان حداقل به قیمت 500 هزار یورو خریداری کند و این ملک باید مسکونی باشد و در زمان ارائه درخواست برای دریافت اقامت مجارستان، نباید دارای مستاجر باشد. متقاضی در زمان تشکیل پرونده باید تمامی مراحل کیفری و قضایی را که از سوی دولت این کشور مشخص شده است، طی کند. همچنین، اثبات تمکن مالی یکی دیگر از شرایط اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک به شمار می‌رود.

آیا در زمان خرید ملک باید متقاضی در کشور مجارستان باشد؟

یکی از مواردی که به عنوان شرایط اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک مطرح می‌شود، این است که آیا در زمان خرید ملک متقاضی باید در کشور مجارستان حضور داشته باشد. بهتر است بدانید پاسخ به این سوال منفی است و کسانی که به دنبال خرید ملک در مجارستان هستند تا بتوانند اقامت این کشور را دریافت کنند، نیازی ندارند که حتما در زمان تشکیل پرونده در این کشور حضور داشته باشند و می‌توانند کارهایشان را از طریق نماینده قانونی دنبال کنند. این مسئله باعث شده است که روند دریافت اقامت مجارستان بسیار ساده باشد و با توجه به این موضوع که پاسپورت مجارستان بسیار معتبر است، افراد به راحتی می‌توانند آن را دریافت نماییند.

همچنین اگر قصد مهاجرت به مجارستان با سرمایه کم دارید به این مقاله سر بزنید.

میزان تمکن مالی برای خرید ملک چقدر است؟ 

یکی دیگر از مواردی که به عنوان شرایط اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک باید مد نظر گرفته شود، میزان تمکن مالی برای خرید ملک و پس از آن دریافت اقامت است. بر اساس قوانینی که کشور مجارستان اعلام کرده است، میزان تمکن مالی فرد اصلی باید 27 هزار یورو باشد. همچنین، مبلغ 16 هزار یورو تمکن مالی برای کسانی که تحت تکلف متقاضی اصلی هستند، بسیار ضروری است. در کنار این موارد، هر فرد باید توانایی پرداخت هزینه اپلکیشن فی را نیز داشته باشد.

شرایط اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک

آیا برای خرید ملک مدرک تحصیلی متقاضی مهم است؟

یکی از مهمترین مواردی که افراد زیادی درباره آن سوال می‌پرسند در این زمینه است که آیا برای خرید ملک مدرک تحصیلی متقاضی مهم است. بهتر است بدانید تا به حال مدرک تحصیلی به عنوان شرایط اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک ذکر نشده است و افراد با هر سطح تحصیلی می‌توانند برای دریافت اقامت مجارستان اقدام کنند و مزیت‌های اقامت مجارستان دست پیدا کنند.

برای کسب اطلاعات در مورد گلدن ویزا مجارستان رو این لینک کلیک کنید.

آیا عدم سوپیشینه مهم است؟ 

یکی دیگر از مواردی که به عنوان شرایط اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک باید به آن توجه داشته باشید، عدم سو پیشینه است. این مسئله بسیار مهم است و فردی که متقاضی دریافت اقامت مجارستان است، باید گواهی‌های مربوطه را ضمیمه پرونده کند و سپس آن را برای مسئول پرونده ارسال نماید. تا زمانی که این گواهی در پرونده متقاضی وجود نداشته باشد، پرونده آن بررسی نمی‌شود. 

آیا دریافت اقامت مجارستان با خرید ملک ساده است؟

زمانی که صحبت از شرایط اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک می‌شود، این سوال مطرح می‌گردد که آیا دریافت اقامت مجارستان با خرید ملک ساده است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم با توجه به قوانینی که در کشورهای دیگر وجود دارد، شما می‌توانید به راحتی اقامت مجارستان را دریافت کنید و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید. این فرآیند در دو مرحله انجام می‌شود و معمولا مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد تا کارت اقامت به افراد متقاضی اعطا شود. پس از آن، آنها به راحتی می‌توانند در کشورهای عضو شنگن رفت‌وآمد داشته باشند. 

فرد متقاضی نیاز به ارائه مدرک تحصیلی ندارد و برای دریافت اقامت مجارستان با خرید ملک، نیاز به حضور در آن کشور نیست و نماینده قانونی می‌تواند این کار را انجام دهد. ملک خریداری شده باید حداقل 500 هزار یورو ارزش داشته باشد و این ملک باید قابل سکونت باشد. ارائه تمکن مالی از سوی فرد متقاضی الزامی است. همچنین، باید بدانید که فرد متقاضی باید گواهی عدم سوپیشنه را ضمیمه پرونده کند و برای دولت مجارستان ارسال نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *