دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
زندگی در مجارستان

زندگی در مجارستان از مهاجرت تا اقامت

0 تا 100 زندگی در مجارستان؛ از مهاجرت به مجارستان تا اقامت به شما کمک می‌کند تا بتوانید برای اقامت در این کشور با شناخت کامل اقدام کنید و تمامی مراحل را به درستی طی کنید. بهتر است بدانید که برای اخذ اقامت مجارستان، ابتدا باید روش‌های مختلف را بررسی کنید. برای دریافت اقامت مجارستان می‌توانید از طریق خرید ملک در مجارستان یا سرمایه‌گذاری اقدام کنید. باید بدانید که هر یک دارای شرایط خاصی هستند و در هر دو روش، شما می‌توانید طی مدت چند ماه اقامت این کشور را بگیرید. البته باید بدانید شما می‌توانید از طریق دریافت ویزای مجارستان برای کار و چندین سال کار در این کشور نیز اقامت مجارستان را بدست بیاورید. 

سرمایه مورد نیاز برای زندگی در مجارستان

برای اینکه با 0 تا 100 زندگی در مجارستان آشنا شوید، ابتدا باید میزان سرمایه خود را در هر روش مشخص کنید. اگر تمایل دارید که از طریق سرمایه‌گذاری به کشور مجارستان مهاجرت کنید، باید بدانید که شما به مبلغ 300 هزار یورو نیاز دارید تا بتوانید اوراق دولتی را خریداری کنید. این مبلغ به مدت 5 سال در اختیار دولت است و پس از این مدت، به شما پس داده می‌شود. همچنین، مبلغ 60 هزار یورو دریافت می‌شود که غیر قابل برگشت است. 

 زندگی در مجارستان

برای خرید ملک در مجارستان به چه مقدار پول نیاز دارم؟

در صورتی که تصمیم دارید اطلاعات خود را در رابطه با صفر تا صد زندگی در مجارستان – از مهاجرت تا اقامت بالا ببرید و از طریق خرید ملک در مجارستان، اقامت این کشور را دریافت کنید، باید به این مسئله توجه داشته باشید که شما حداقل به 500 هزار یورو سرمایه نیاز دارید. خانه‌ای که خریداری می‌کنید باید برای هر نفر 6 مترمربع فضا داشته باشد. با ارائه مدارک به دولت، می‌توانید طی چند ماه اقامت خود را دریافت کنید.

آیا با ویزای کار می‌توانم اقامت مجارستان را بدست بیاورم؟

یکی از سوالاتی که در رابطه با صفر تا صد زندگی در مجارستان – از مهاجرت تا اقامت پرسیده می‌شود در این زمینه است که آیا با ویزای کار می‌توانم اقامت مجارستان را بدست بیاورم. بهتر است بدانید شما با دریافت ویزای کار می‌توانید آن را برای چندین بار تمدید کنید و پس از آن، ویزای کار دائم مجارستان را بدست بیاورد. در پایان، این مسئله منجر به دریافت اقامت مجارستان می‌شود.

 زندگی در مجارستان

چرا کشور مجارستان این روزها مد نظر قرار دارد؟

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا کشور مجارستان به عنوان یک کشور بسیار مهم برای مهاجرت در نظر گرفته شده است. بهتر است بدانید هزینه زندگی در مجارستان در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار پایین است و شما می‌توانید به خوبی هزینه‌های را مدیریت کنید. همچنین، باید بدانید که این کشور اقتصاد رو به رشدی دارد و به زودی به یکی از کشورهای اقتصادی قوی تبدیل خواهد شد.

آیا پس از دریافت اقامت، می‌توانم برای زندگی به کشورهای دیگر بروم؟

در رابطه با صفر تا صد زندگی در مجارستان – از مهاجرت تا اقامت باید به این مسئله توجه داشته باشید که مجارستان یکی از کشورهای عضو شینگن است. در نتیجه، زمانی که اقامت این کشور را داشته باشید، به راحتی می‌توانید به کشورهای دیگر اروپایی بروید و در آنجا زندگی کنید ( البته باید بدانید که این امر با توجه به شرایط هر کشور مشخص می‌شود). بنابراین، مجارستان با بستر مناسبی که دارد می‌تواند به عنوان دروازه‌ای برای ورود به کشورهای دیگر در نظر گرفته شود و شما می‌توانید آن را به عنوان یک گزینه مناسب پیش روی خود قرار دهید. 

شما می‌توانید از طریق خرید ملک یا سرمایه‌گذاری اقامت این کشور را بدست بیاورید. همچنین، باید به این مسئله توجه داشته باشید که هر کدام از این موارد، دارای مسیر خاصی هستند و شما باید از مشورت کارشناسان بهره‌مند شوید. کشور مجارستان از جمله کشورهایی است که هزینه زندگی در آن پایین است و شما می‌توانید با بودجه مناسب در این کشور زندگی خوبی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *