دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
پاسپورت مجارستان

روش های دریافت پاسپورت مجارستان

پاسپورت مجارستان یکی از پاسپورت‌های بسیار معتبری است که شما می‌توانید برای دریافت آن اقدام کنید و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید. مجارستان عضو کشورهای حوزه شینگن است و بعد از اخذ اقامت مجارستان و دریافت پاسپورت این کشور، می‌توانید به کشورهایی که عضو حوزه شینگن هستند، بدون دریافت ویزا سفر کنید.

مزایای دریافت پاسپورت مجارستان

مجارستان یکی از کشورهایی است که تا به حال توانسته است سرمایه‌گذاران زیادی را جذب کند و انتظار می‌رود که به زودی اتفاقات زیادی در حوزه اقتصادی برای آن رخ دهد. مهاجرت به مجارستان و دریافت پاسپورت این کشور در مقایسه با کشورهای اروپایی بسیار ساده‌تر است و می‌تواند امکانات زیادی را در اختیار شما قرار دهد.

پاسپورت مجارستان

روش سرمایه‌گذاری برای دریافت پاسپورت مجارستان 

سرمایه گذاری در مجارستان یکی از بهترین روش‌هایی است که شما می‌توانید برای دریافت پاسپورت اقدام کنید. از روش های سرمایه گذاری در مجارستان باید بدانید که شما با مبلغ 300 هزار یورو اوراق دولتی مجارستان را خریداری کنید و این مبلغ به مدت 5 سال در دست دولت باقی می‌ماند. پس از طی شدن این مدت، 300 هزار یورو به شما بازگردانده می‌شود. همچنین، باید به این مسئله توجه داشته باشید که در این 5 سال هیچ گونه سودی به این مبلغ تعلق نمی‌گیرد. خبر خوب این است که با این روش گذرنامه کشور مجارستان در مدت 3 ماه برای شما صادر می‌شود.

روش خرید ملک برای دریافت اقامت مجارستان

یکی دیگر از روش‌هایی که برای دریافت اقامت پیش روی شما وجود دارد، خرید ملک در مجارستان است. برای خرید ملک در این کشور، باید خانه‌ای را خریداری کنید که حداقل قیمت آن 500 هزار یورو است. متراژ هر فرد باید 6 مترمربع باشد که متراژ آَشپزخانه، سرویس بهداشتی و راهرو از این متراژ کاسته می‌شود. پس از آنکه این موارد به تایید دولت مجارستان رسید، اقامت این کشور در دو مرحله صادر می‌شود. پس از آن، شما می‌توانید از مزیت‌های پاسپورت کشور مجارستان استفاده کنید و بسیاری از محدودیت‌ها برای شما برداشته می‌شود.

پاسپورت مجارستان

چرا مجارستان را انتخاب کنیم؟

شاید زمانی که صحبت از پاسپورت مجارستان می‌شود، افراد به این مسئله فکر کنند که این کشور عضو شینگن است. اما باید بدانید که این تنها بخشی از ماجرا است و مزایای اخذ اقامت مجارستان بیشتر است که باعث می‌شود شما برای دریافت اقامت آن اقدام کنید. برخی از این مزایا به شرح زیر هستند:

  • طبیعت بکر مجارستان

مجارستان یکی از کشورهایی است که دارای طبیعت بسیار بکر و زیبایی است و می‌توانید از جاذبه های توریستی مجارستان حس آرامش را در خود به وجود بیاورید. 

  • مراکز تاریخی مجارستان 

مرکز تاریخی زیادی از دوره رنسانس و نئورنسانس در این کشور باقی مانده است و همین امر مجارستان را به مقصد مناسبی برای کسانی تبدیل کرده است که به تاریخ علاقه زیادی دارند. 

  • اقتصاد مطمئن مجارستان

کشور مجارستان دارای اقتصاد بسیار باثباتی است و افراد بی‌بضاعت بسیار کمی در این کشور زندگی می‌کنند. 

  • دریافت خدمات بانکی جهانی مجارستان

شما با دریافت اقامت مجارستان می‌توانید خدمات گسترده‌ای را از بانک‌های معتبر جهانی دریافت کنید و دیگر تحریم به عنوان عامل بازدارنده شما وجود نخواهد داشت. 

  • زندگی در کشورهای اروپایی

با دریافت پاسپورت مجارستان می‌توانید در کشورهای دیگر اروپایی نیز زندگی کنید.

پاسپورت مجارستان

آیا هزینه زندگی در مجارستان پایین است؟

یکی از مهمترین مزیت‌هایی که با دریافت اقامت مجارستان به آن دست پیدا می‌کنید، هزینه پایین زندگی در این کشور است. بهتر است بدانید کشور مجارستان در دسته کشورهایی قرار دارد که شما با یک هزینه بسیار متعادل رو به پایین می‌توانید زندگی مناسبی را داشته باشید. همچنین، هزینه اجاره خانه در کشور مجارستان پایین است. کسانی که پاسپورت این کشور را دارند، می‌توانند فرزندان خود را به مدارس دولتی مجارستان بفرستند. در این کشور، هزینه سرویس خدمات بهداشتی نیز پایین است و همین امر باعث شده است که هزینه زندگی در مجارستان بسیار مناسب در نظر گرفته شود.

ارزش گذرنامه مجارستان

با دریافت پاسپورت این کشور می‌توانید به راحتی به این کشورها سفر کنید. مجارستان کشوری است که ثبات اقتصادی دارد و در نتیجه، شما می‌توانید با آرامش به زندگی در این کشور ادامه دهید. سرمایه‌گذاری بهترین روشی است که می‌توانید برای دریافت پاسپورت این کشور انتخاب کنید و از این طریق، پاسپورت کشور مجارستان در مدت 3 ماه برای شما صادر می‌شود. خرید ملک نیز روش دیگری است که می‌توانید برای دریافت پاسپورت این کشور مد نظر قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *