دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی

آیا اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی امکان‌پذیر است؟

آیا اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی امکان‌پذیر است؟ اخذ اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی امری نشدنی و غیرممکن است. اگر به این مسئله پی بردید که یک شرکت مهاجرتی اینگونه تبلیغ می‌کند که در ازای تمکن مالی به شما اقامت مجارستان را می‌دهد، باید بدانید این تبلیغات سراسر دروغ است و در کشور مجارستان امکان دریافت اقامت و مهاجرت مجارستان از این طریق وجود ندارد.

اقامت تمکن مالی مجارستان

در صورتی که تمایل دارید اقامت مجارستان را دریافت کنید، باید بدانید راههای متفاوتی پیش روی شما وجود دارد. یکی از این راه‌ها خرید ملک در اروپا است. اقامت از طریق سرمایه گذاری روش دیگری است که می‌توانید مد نظر قرار دهید. مهاجرت تحصیلی به مجارستان کار در این کشور نیز منجر به دریافت اقامت می‌شود و افراد با توجه به شرایطی که دارند باید به آنها توجه داشته باشند. 

اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی

اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک 

برای بررسی سوال آیا اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی امکان‌پذیر است؟ باید به این مسئله بپردازیم که اخذ اقامت مجارستان از طریق خرید ملک یکی از ساده‌ترین روش‌هایی است که پیش روی شما قرار دارد و کشور مجارستان مراحل اعطای اقامت را بسیار ساده است و شما در مدت زمان کوتاه می‌توانید اقامت مجارستان را بدست بیاورید. اما باید توجه داشته باشید که برای خرید ملک و دریافت اقامت مواردی وجود دارند.

به طور مثال، خانه شما باید حداقل 500 هزار یورو باشد و برای هر نفر 6 مترمربع فضا در نظر گرفته شود. همچنین، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و راهروها از متراژ خانه کم می‌شوند.

اخذ اقامت مجارستان با سرمایه‌گذاری 

یکی از مواردی که در پاسخ به سوال آیا اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی امکان‌پذیر است؟ باید به آن توجه داشته باشیم اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری است. شما می‌توانید کسب‌ و کاری را در مجارستان راه‌اندازی کنید و از تخفیفات دولت در مالیات بهره‌مند شوید. همچنین، هزینه نیروی کار در مجارستان پایین است و همین امر به شما کمک می‌کند به راحتی کسب‌وکار خود را پیش ببرید. با استفاده از این روش، اقامت مجارستان به شما اعطا می‌شود. 

اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی

منظور از تمکن مالی چیست و چرا در برخی از کشورها از این طریق اقامت داده می‌شود؟

برای اینکه بتوانید درک بهتری به سوال آیا اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی امکان‌پذیر است؟ داشته باشید، بهتر است نگاهی به این مسئله داشته باشیم که منظور از تمکن مالی چیست. تمکن مالی سند معتبر بانکی است که دارایی‌ شما را به صورت ارز نشان می‌دهد و در نتیجه، شما می‌توانید به کشور مقصد ثابت کنید که شما توانایی پوشش هزینه‌های خود را دارید.

برخی از کشورهای اروپایی از این طریق اقامت می‌دهند. این قوانین با توجه به هر کشوری متغییری است و شما ابتدا باید کشور مقصد را مشخص کنید و سپس، قوانین مرتبط با آن را مطالعه کنید. از این طریق، حساب فرد دائما شارژ می‌شود و این پول در کشور مقصد خرج می‌شود. به همین دلیل، برخی از کشورهای اروپایی این روش را به عنوان روشی برای اعطای اقامت در نظر می‌گیرند. 

اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی

چرا دریافت اقامت مجارستان گزینه مناسبی است؟

در ادامه بررسی سوال آیا اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی امکان‌پذیر است؟، باید به این مسئله نیز بپردازیم که چرا دریافت اقامت مجارستان گزینه خوبی است. مجارستان کشوری است که جمعیت زیادی ندارد. همچنین، بهتر است بدانید که این کشور قوانین اعطای اقامت را بسیار ساده کرده است و شما برای دریافت اقامت از طریق ملک اجباری ندارید که در آن کشور زندگی کنید.

پس از آن، می‌توانید پاسپورتی را دریافت کنید که در تمامی کشورهای اروپایی مورد قبول است و این مسئله برای کسانی که می‌خواهند به اروپا بروند به عنوان سکوی پرتاب در نظر گرفته می‌شود. 

نتیجه گیری برای اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی

دریافت اقامت مجارستان از این طریق امکان‌پذیر نیست، اما در برخی از کشورهای اروپایی این روش مورد قبول است. در صورتی که می‌خواهید اقامت مجارستان را دریافت کنید می‌توانید از طریق خرید ملک، سرمایه‌گذاری یا تحصیلی و کاری اقدام کنید. در این صورت، می‌توانید در پروسه دریافت اقامت مجارستان قرار گیرید و به زودی پاسپورتی را دریافت می‌کنید که در تمامی کشورهای اروپایی مورد قبول است و برای سفر به ویزا نیازی ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *