دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
قیمت خانه در مجارستان به پول ایران

قیمت خانه در مجارستان به پول ایران

قیمت خانه در مجارستان به پول ایران با توجه به لوکیشن و شهری که برای زندگی انتخاب می‌شود، تعیین می‌گردد. بسیاری از کسانی که به دنبال گزینه راحتی برای مهاجرت به مجارستان هستند و تمایل دارند هر چه زودتر پاسپورت کشور دیگری را دریافت کنند، می‌توانند برای خرید خانه اقدام کنند. البته باید به این مسئله توجه داشته باشید که در زمان مهاجرت و بررسی قیمت خانه، باید بازار مسکن کشور مورد نیز به صورت کامل تحلیل شود و از شرایط اخذ اقامت و خرید ملک در مجارستان مطلع باشید.

خرید خانه در مجارستان به پول ایران

کسانی که می‌خواهند برای اخذ اقامت مجارستان از طریق خرید ملک اقدام کنند، باید خانه‌ای را که خریداری می‌کنند حداقل 500 هزار یورو باشد. شما می‌توانید با توجه به قیمت روز یورو، این هزینه را برآورد کنید. همچنین، متراژ مورد نیاز برای دریافت اقامت برای هر نفر 6 مترمربع است و متراژ آشپزخانه، سرویس بهداشتی و راهرو از این مقدار کاسته می‌شود. همینطور مدت زمان اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک زیاد زمان‌بر نیست و روند نسبتا سریعی دارد. البته شرایط ملک مورد تایید دولت مجارستان بیشتر از این است که خود به صورت تخصصی بررسی شده است.

قیمت خانه در مجارستان به پول ایران

شهرهای پرطرفدار مجارستان برای خرید خانه

بوداپست یکی از بهترین شهرهای مجارستان است که سالیانه جشنواره‌های بزرگی در آن برگزار می‌شود. نام بوداپست یادآور فرهنگ، زیبایی و اصالت است. برای اینکه بتوانیم به بررسی قیمت خانه در مجارستان به پول ایران بپردازیم، باید محله‌های این شهر را تعیین کنید. بی‌شک، محله‌هایی که دارای امکانات متعددی هستند، گران‌تر از محله‌های شلوغ با امکانات کمتر هستند. سگد و پیچ از شهرهای دیگر مجارستان هستند که افراد زیادی برای خرید ملک اقدام می‌کنند.

آیا قیمت خانه در مجارستان به پول ایران زیاد است؟

بهتر است بدانید قیمت خانه در مجارستان به پول ایران زیاد است. زیرا قیمت هر مترمربع خانه در مجارستان به یورو حساب می‌شود و این امر باعث می‌شود که مبلغ نهایی برای فرد زیاد باشد. اما به این مسئله توجه داشته باشید که قیمت خانه در مجارستان در مقایسه با کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه است و پروسه دریافت اقامت در مجارستان با خرید ملک بسیار ساده است و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود.

قیمت خانه در مجارستان به پول ایران

مهاجرت ایرانیان از طریق سرمایه گذاری به مجارستان راه های متنوعی مثل مهاجرت به مجارستان با سرمایه کم دارد که اگر علاقه داشته باشید می‌توانید از طریق این لینک در این مورد مطاله کنید.

آیا قیمت خانه در مجارستان ثابت است؟

بهتر است بدانید که تنها در ایران خرید ملک یک سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود و قیمت خانه در کشورهای اروپایی بالا و پایین نمی‌شود. این مسئله در مجارستان نیز صادق است. اما باید به این مسئله توجه داشته باشید قیمت خانه در مجارستان به پول ایران ( با توجه به این موضوع که قیمت یورو در حال نوسان است) می‌تواند افزایش یابد و این مسئله می‌تواند برای ایرانیانی که قصد خرید خانه در مجارستان را دارند، مشکلاتی را به وجود بیاورد. 

قیمت خانه در مجارستان به پول ایران

مزیت‌های دریافت اقامت مجارستان با خرید خانه

قیمت خانه در مجارستان به پول ایران معمولا برای دریافت اقامت مجارستان پرسیده می‌شود. بسیاری از کسانی که به دنبال زندگی بهتر هستند و می‌خواهند وارد دروازه‌های بین‌المللی شوند، مجارستان را به عنوان کشور مقصد خود انتخاب می‌کنند. مزایای اخذ اقامت مجارستان به شرح زیر هستند:

  • شما با دریافت اقامت مجارستان می‌توانید بدون ویزا به کشورهای عضو شینگن سفر کنید. 
  • رشد اقتصادی در کشور مجارستان بسیار زیاد است و این کار باعث می‌شود وارد کشوری شوید که در مسیر رشد اقتصادی قرار گرفته است. 
  • هزینه زندگی در مجارستان در مقایسه با کشورهای دیگر اروپایی کمتر است و این مسئله برای کسانی که بودجه محدودی برای مهاجرت دارند، بسیار مهم است.
  • امنیت کشور مجارستان بالاست و نرخ جرم و جنایت پایین است.
  • چیزی به اسم تورم در کشور مجارستان وجود ندارد و افراد می‌توانند به راحتی زندگی کنند.

خانه در مجارستان

پرداخت قیمت خانه در مجارستان به پول ایران و دریافت اقامت 

یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است دریافت اقامت مجارستان با خرید ملک مد نظر قرار گیرد، عدم نیاز به حضور فرد در کشور مورد نظر است. فرد متقاضی می‌تواند قیمت خانه در مجارستان به پول ایران را پرداخت کند و پس از آن، نماینده قانونی کارهای آن فرد را دنبال می‌کند. البته راهای دیگری نظیر دریافت ویزا طلایی مجارستان وجود دارند.

این مسئله برای کسانی که هنوز در ایران هستند و می‌خواهند به امور زندگی خود در این کشور بپردازند، اهمیت زیادی دارد. بوداپست، سگد و پیچ از جمله شهرهای پرطرفدار در مجارستان هستند و قیمت هر متراژ خانه در این کشور به یورو حساب می‌شود. در صورتی که می‌خواهید برای دریافت اقامت مجارستان ملک خریداری کنید، باید ملکی را بخرید که قیمت آن حداقل 500 هزار یورو است و متراژ آن برای هر نفر باید 6 مترمربع باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *