دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
مشاغل پردرآمد مجارستان

معرفی مشاغل پردرآمد مجارستان

کسانی که قصد اخذ اقامت مجارستان را دارند، باید حرفه‌ای را بیاموزند که بتوانند پس از ورود به آن کشور، درآمد داشته باشند و به سرعت جذب بازار کار شوند. مشاغل پردرآمد مجارستان عبارتند از مدیر روابط عمومی، مشاور تجاری، خریدار رسانه، عکاس، متخصص هوش مصنوعی، تحلیلگر داده، کپی رایتر و مدیر پروژه. کشور مجارستان یکی از کشورهایی است که در مسیر رشد اقتصادی قرار گرفته است و همین امر باعث شده است که برخی از مشاغل در این کشور، به شدت مورد توجه قرار گیرند.

برای اطلاع از وضعیت اقتصادی کشور مجارستان به مقاله ای که قبل تر بارگذاری کردیم مراجعه کنید.

مشاغل پردرآمد مجارستان

برخی از مشاغلی که در اینجا مطرح شد، حتی می‌توانند به صورت فریلنسری باشند و نیازی نیست که فرد هر روز در سر کار باشد. این مسئله می‌تواند انعطاف‌پذیری شغلی را به میزان زیادی را بالا ببرد و به افراد کمک کند کارهای خود را بهتر پیش ببرند. البته باید بدانید برنامه‌های عمرانی در این کشور بسیار مهم هستند و همین امر باعث شده است که مشاغل مهندسی از مشاعل بسیار پرطرفدار در این کشور به حساب بروند. حقوق ماهیانه این مشاغل در مجارستان بسیار بالاست و افراد می‌توانند زندگی خوبی را تجربه کنند.

همینطور اگر قصد کسب اطلاعات در مورد قیمت خانه در مجارستان به پول ایران می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

سایت های کاریابی در مجارستان

برای اینکه بتوانید مشاغل پردرآمد مجارستان را بدست بیاورید، باید به سایت‌های کاریابی در مجارستان وارد شوید. کارفرمایان جاب آفرهای خود را در این سایت قرار می‌دهند و افراد می‌توانند رزومه خود را برای مصاحبه و استخدام ارسال کنند. برخی از سایت‌های کاریابی در مجارستان به صورت زیر هستند:

سایت hrportal.hu

مشاغل پردرآمد مجارستان

سایت CVOnline 

مشاغل پردرآمد مجارستان

سایت profession.hu

مشاغل پردرآمد مجارستان

یکی از سوالاتی که در رابطه با مشاغل پردرآمد مجارستان پرسیده می‌شود، در این باره است که سایت‌های کاریابی به چه زبانی هستند. بهتر است بدانید که سایت‌های معتبر کاریابی در این کشور به زبان انگلیسی هستند و شما باید با زبان انگلیسی به جستجو کار مورد نظر خود بپردازید. در صورتی که زبان انگلیسی قوی ندارید، باید قبل از مهاجرت آن را تقویت نمایید. 

رشته‌های پزشکی 

رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی یکی از مشاغل پردرآمد مجارستان هستند. به صورت کلی، پزشکی رشته‌ای است که همیشه طرفدار دارد و دلیل اصلی آن، نیاز انسان‌ها به افرادی است که با ساختار داخلی بدن انسان‌ها آشنایی دارند و می‌توانند به درمان بیماری‌ها کمک کنند. در صورتی که شما پزشک هستید و مدرک خود را از ایران یا کشورهای دیگر دریافت کرده‌اید، باید بعد از مهاجرت به مجارستان باید معادل‌سازی انجام دهید. ممکن است نیاز باشد که شما دوره خاصی را در این کشور سپری کنید و پس از آن می‌توانید کار خود را آغاز کنید.

مشاغل پردرآمد مجارستان

رشته‌های خانگی 

یکی دیگر از مشاغل پردآمد مجارستان رشته‌های خانگی هستند. پس از دریافت گلدن ویزا مجارستان، رشته‌هایی مانند بافندگی و خیاطی، شیرینی پزی، مقاله نویسی، ساخت وسایل چوبی و صنایع دستی، آموزش آنلاین زبان، مترجمی، طراحی و پشتیبانی سایت و کسب و کارهای اینترنتی می‌توانند درامد خوبی را برای افراد به ارمغان بیاورند. البته باید بدانید شما باید برای موفقیت صبور باشید تا بتوانید مشتریان خود را پیدا کنید. 

مشاغل پردرآمد مجارستان

کدام شهرها مشاغل پردرآمد مجارستان را دارند؟

ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که مشاغل پردرآمد مجارستان معمولا در کدام شهرهای مجارستان ارائه می‌شوند. برخی از شهرهایی که مشاغل پردرآمد را به متقاضیان ارائه می‌دهند، به شرح زیر هستند:

  • بوداپست 
  • دبرسن 
  • ایگر 
  • سگد 
  • پچ
  • گیور 

بوداپست پایتخت مجارستان است و همین امر باعث شده است که مشاغل بسیار مهمی در این شهر ارائه شوند. البته باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید که رقابت برای کار در این شهرها بسیار زیاد است و اینگونه نیست که شما بتوانید به سرعت جذب بازار کار شوید. یکی از مواردی که می‌تواند به شما کمک کند به راحتی کار پیدا کنید، تجربه کاری است. همچنین، باید در حال جستجو باشید و دائما برای شرکت‌های مختلف رزومه ارسال کنید. گاهی ممکن است شما مجبور شوید با صدها شرکت مصاحبه کنید تا در پایان، بتوانید در یک شرکت خوب استخدام شوید.

مشاغل پردرآمد مجارستان

آیا هزینه زندگی در مجارستان بالاست؟

هزینه زندگی در مجارستان، در مقایسه با کشورهای اروپایی دیگر، بسیار پایین است و شما می‌توانید به راحتی زندگی خود را در این کشور مدیریت کنید. بهتر است به این مسئله توجه داشته باشید، زمانی که از مشاغل پردرآمد صحبت می‌شود، منظور این است که این مشاغل با توجه به مشاغل دیگر در کشور مجارستان دارای درآمد خوبی باشند و ممکن است این پول در کشورهای اروپایی زیاد نباشد. بنابراین، اگر به دنبال یک شغل خوب در مجارستان هستید، بهتر است مهارت‌های خود را در رشته‌هایی که در مورد آنها صحبت شد، پرورش دهید.

آیا از مجارستان می‌توانم به کشورهای اروپایی دیگر بروم؟

مجارستان عضو کشورهای شنگن است و همین امر سبب شده است که پاسپورت مجارستان بسیار ارزشمند باشد. زمانی که شما پاسپورت مجارستان را دارید، می‌توانید بدون دریافت ویزا به کشورهای اروپایی دیگر بروید. بنابراین، باید بدانید که مسیر مهاجرت برای شما هموارتر می‌شود و می‌توانید به اهداف خود برسید. اگر می‌خواهید برای کار به کشورهای دیگر اروپایی بروید، باید بدانید که پاسپورت مجاری شما می‌تواند در این مسیر بسیار کمک‌کننده باشد و باعث شود که بدون دغدغه وارد کشورهای دیگر شوید. اما باید به شرایطی که ممکن است در کشورهای اروپایی برای کار کردن وجود داشته باشند، توجه کنید. 

مشاغل پردرآمد مجارستان

ممکن است یک کشور از شما بخواهد که مراحل قانونی خاصی را طی کنید تا بتوانید پس از آن کار خود را آغاز کنید. بنابراین، بهتر است ابتدا شرایط کار را در کشور مقصد بررسی نمایید و تمامی جوانب را مد نظر قرار دهید. در این مسیر می‌توانید با وکلا مشورت کنید و از آنها بخواهید اطلاعات روز کشورها را در اختیار شما قرار دهند. هر چقدر هوشمندانه‌تر در این مسیر پیش بروید، با موفقیت بیشتری روبرو خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *