دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
مهاجرت خانوادگی به مجارستان

راهنمای مهاجرت خانوادگی به مجارستان

زندگی در یک کشور اروپایی رویایی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند. زیرا اقتصاد در کشورهای اروپایی بسیار پایدار است و تجربه زندگی مدرن، می‌تواند به آنها کمک کند زندگی را از دریچه‌های دیگری نیز بنگرند. با توجه به این مسئله که این روزها درخواست بسیار زیادی برای مهاجرت به کشورهای اروپایی وجود دارد، بهتر است افراد به دنبال راهکاری باشند تا بتوانند هر چه سریعتر خود را به این کشورها برسانند. مجارستان یکی از کشورهایی است که در قلب اروپا واقع شده است و شرایط مناسبی برای مهاجرت دارد. 

مهاجرت به مجارستان به صورت خانوادگی

بررسی راهنمای مهاجرت خانوادگی به مجارستان می‌تواند به افراد کمک کند در کوتاهترین زمان ممکن به اروپا برسند. مجارستان شرایط ساده‌تری را در مقایسه با کشورهای اروپایی برای سرمایه‌گذاری در این کشور در نظر گرفته است و خرید ملک در مجارستان می‌تواند منجر به دریافت پاسپورت این کشور شود. مجارستان عضو کشورهای حوزه شنگن است و پس از اخذ اقامت مجارستان کسانی که پاسپورت مجاری دارند، می‌توانند به هر کشوری که مد نظرشان است، بروند.

مهاجرت خانوادگی به مجارستان

مدارک لازم برای مهاجرت خانوادگی

برای اینکه بتوانیم اطلاعات مناسبی را در رابطه با راهنمای مهاجرت خانوادگی به مجارستان در اختیار شما قرار دهیم، باید به بررسی مدارک لازم برای مهاجرت به مجارستان به صورت خانوادگی بپردازیم. مدارکی که در این مسیر باید ارائه شوند، به شرح زیر هستند:

  • تمکن مالی کافی برای پرداخت هزینه ها
  • آشنایی و تسلط به زبان مجارستان
  • عدم سوءپیشینه کیفری

یکی از مهمترین مواردی که در این مسیر اهمیت دارد، انتخاب روش مناسب برای مهاجرت خانوادگی است. روش‌های متفاوتی برای اینکار پیش روی افراد قرار دارند که در ادامه، به معرفی آنها می‌پردازیم. 

مهاجرت خانوادگی به مجارستان

مهاجرت خانوادگی از طریق خرید ملک

در رابطه با راهنمای مهاجرت خانوادگی به مجارستان باید بگوییم، خرید ملک در مجارستان، در مقایسه با کشورهای اروپایی دیگر، بسیار ساده است و می‌تواند به شما کمک کند در زمان بسیار کوتاه پاسپورت این کشور را دریافت کنید. کشور مجارستان اعلام کرده است، افراد می‌توانند با مبلغ 500 هزار یورو ملک مورد نظر خود را در این کشور خریداری کنند. همچنین، باید به این مسئله توجه داشته باشید به ازای هر نفری که قرار است با خرید ملک اقامت دریافت کند، باید 6 مترمربع فضا در نظر گرفته شود. این متراژ باید جدا از فضای راهرو، آشپزخانه و سرویس بهداشتی باشد. این موضوع بسیار مهم است و باید در پروسه مهاجرت خانوادگی مد نظر گرفته شود.

مهاجرت خانوادگی به مجارستان

برای اطلاع از قیمت خانه در مجارستان به پول ایران به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

مهاجرت خانوادگی از طریق سرمایه‌گذاری 

یکی دیگر از روش‌هایی که در رابطه با راهنمای مهاجرت خانوادگی به مجارستان باید به آن اشاره کنیم، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری است. برای سرمایه گذاری در مجارستان، باید مبلغ 500 هزار یورو به دولت مجارستان واگذار شود و این مبلغ به مدت 5 سال در دست دولت مجارستان باقی می‌ماند و پس از 5 سال، بدون هیچ گونه سودی پول به شخص بازگردانده می‌شود. همچنین، باید بدانید که در این پروسه، به ازای هر نفر که قرار است پاسپورت دریافت کند، باید مبلغ 60 هزار یورو به حساب دولت مجارستان واریز شود.

نحوه یافتن مسکن مناسب برای خانواده امکانات آموزشی برای کودکان

در ادامه پرداختن به راهنمای مهاجرت خانوادگی به مجارستان باید به یک مسئله بسیار مهم توجه داشته باشید و آن هم یافتن مسکن مناسب برای خانواده است و باید این ملک مورد تایید دولت مجارستان قرار بگیرد. کشور مجارستان کشوری است که شهرهای آن مانند ایران دارای قسمت بالا و پایین هستند. کسانی که با خانواده مهاجرت می‌کنند بهتر است در محله‌هایی که مناسب زندگی خانوادگی هستند، خانه اجاره کنند. اولین قدم برای یافتن خانه برای مهاجرت به مجارستان مراجعه به سایت‌های معتبری است که در مجارستان وجود دارند. در رابطه با راهنمای مهاجرت خانوادگی به مجارستان باید بدانید که خانه باید دارای امکانات مناسب باشد تا بتوانید سال اول مهاجرت را به خوبی پشت سر بگذارید. 

مهاجرت خانوادگی به مجارستان

مدرسه مناسب در مجارستان

باید به یافتن مدرسه مناسب برای کودکان خود توجه داشته باشید. کشور مجارستان تحصیل را برای کسانی که دارای اقامت هستند، رایگان اعلام کرده است. اگر هزینه کافی دارید، می‌توانید کودکان خود را به مدارس بین‌المللی بفرستید. در غیر اینصورت، مدارس رایگان دولتی نیز برای مهاجران وجود دارند که به آنها کمک می‌کنند فرزندان خود را آموزش دهند و با محیط مجارستان آشنا سازند. مشورت با یک وکیل کاربلد و خبره می‌تواند اطلاعات کاملی را در اختیار والدین قرار دهد. 

تطبیق با زندگی جدید به عنوان یک خانواده

مهاجرت پروسه بسیار سختی است و افرادی که می‌خواهند در این مسیر پای بگذارند، باید خود را برای شرایط استرس‌زایی که ممکن است پس از مهاجرت به وجود بیاید، آماده سازند. در راهنمای مهاجرت خانوادگی به مجارستان به موارد متعددی اشاره کردیم. اما باید بدانید برخی از مواردی در زمان مهاجرت رخ می‌دهند که ممکن است غیرقابل پیش‌بینی باشند. یکی از مواردی که در این رابطه پیشنهاد می‌شود، تقویت روحیه قبل از مهاجرت است. بهتر است افرادی که قصد مهاجرت دارند، خاطرات کسانی را که مهاجرت کرده‌اند، بخوانند. این خاطرات سرشار از اطلاعات مناسب است و می‌تواند چالش‌های روحی افراد را مدیریت کند.

آشنایی با مهاجرت خانوادگی به مجارستان

مطالعه و بررسی راهنمای مهاجرت خانوادگی به مجارستان می‌تواند به افراد کمک کند در زمان ورود به مجارستان دچار شوک نشوند. شوک فرهنگی امری اجتناب‌ناپذیر است که تمامی افراد در پروسه مهاجرت تجربه می‌کنند. اما هر چقدر اطلاعات در این زمینه بیشتر باشد، شوک فرهنگی کاهش پیدا می‌کند یا در صورت بروز مشکل، افراد می‌توانند آن را به راحتی پشت سر بگذارند. یادگیری زبان مجاری یکی از مهمترین مواردی است که به افراد پیشنهاد می‌شود به آن توجه داشته باشند. زیرا یادگیری زبان می‌تواند به آنها کمک کند با محیط اطراف خود ارتباط بگیرند و فرهنگ آن کشور را هر چه سریعتر بیاموزند و جزیی از آن شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *