دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
ملک مورد تایید دولت مجارستان

شرایط ملک مورد تایید دولت مجارستان

شرایط ملک مورد تایید دولت مجارستان بسیار مهم است و شما باید قبل از درخواست اخذ اقامت مجارستان ملکی را در این کشور خریداری کنید، آشنایی کاملی با آن داشته باشید. ملکی که خریداری می‌شود، باید الزاما مسکونی باشد. این امر به این معناست که شما هرگز نمی‌توانید مغازه یا زمینی در مجارستان داشته باشید و سپس، آن را به عنوان ملک برای مهاجرت به مجارستان استفاده کنید. مسئله دیگری که در زمان خرید ملک و اعلام آن به دولت مجارستان باید به آن توجه کنید، متراژ خانه است. همچنین، اینکه خانه در اجاره کسی باشد یا نباشد نیز بسیار مهم است و در زمان بررسی مدارک مورد توجه قرار می‌گیرد. 

متراژ خانه برای دریافت اقامت مجارستان

زمانی که صحبت از شرایط ملک مورد تایید دولت مجارستان می‌شود، اولین چیزی که مد نظر قرار می‌گیرد و تمامی متقاضیان باید به آن توجه داشته باشند، متراژ خانه است. بر اساس قوانینی که دولت مجارستان اعلام کرده است، متراژ خانه به ازای هر یک نفر باید شش متر مربع باشد. بنابراین، شما در زمان خرید ملک باید به تعداد کسانی که قرار است از این طریق اقامت مجارستان را دریافت کنند، توجه داشته باشید.

آیا آشپزخانه یا سرویس بهداشتی در متراژ خانه محاسبه می‌شود؟

یکی از مواردی که جز شرایط ملک مورد تایید دولت مجارستان به حساب می‌رود این است که آشپزخانه در مصاحبه متراژ مورد توجه قرار نمی‌گیرد. به صورت کلی، دولت مجارستان اعلام کرده است که سرویس بهداشتی، راهرو و آشپزخانه در متراژ خانه حساب نمی‌شوند و متراژ این محیط‎ها از متراژ کل خانه کسر می‌شود. این مسئله یک نکته بسیار حیاتی است که می‌تواند به افراد کمک کند دقیق‎تر برای خرید ملک و دریافت اقامت مجارستان اقدام نمایند.

آیا خانه می‌تواند در اجاره شخص دیگری باشد؟ 

یکی دیگر از مواردی که در شرایط ملک مورد تایید دولت مجارستان باید به آن توجه داشته باشید این مسئله است که خانه‌ای که شما خریداری می‌کنید، نباید در اجاره شخص دیگری باشد. ممکن است شما تصمیم بگیرید که ملکی را خریداری کنید و سپس، برای پوشش هزینه‌ها آن را به فرد دیگری اجاره دهید. در این شرایط، باید به این مسئله توجه داشته باشید که این کار شدنی نیست و تا زمانی که ملک در اجاره شخص دیگری است، دولت مجارستان پرونده شما را بررسی نخواهد کرد. با توجه به تمامی این موارد، توصیه می‌شود که تا مدتی که قرار است برای دریافت اقامت اقدام کنید، ملک را خالی نگه دارید. 

اگر می‌خواهید شرایط اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک و همچنین مدت زمان اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک را بدانید در مقاله‌هایی که قبل تر آماده کردیم مطالعه کنید.

 

ملک مورد تایید دولت مجارستان

مزایای دریافت اقامت کشور مجارستان با خرید ملک

با توجه به اینکه تا به اینجا به شرایط ملک مورد تایید دولت مجارستان اشاره کردیم، ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که اقامت در مجارستان چه فوایدی دارد. بهتر است بدانید فواید دریافت گلدن ویزای مجارستان بسیار زیاد است و به شما کمک می‌کند کارهای خود را بهتر پیش ببرید و به یک شهروند بین‌المللی تبدیل شوید. برخی از مزایایی که با دریافت اقامت مجارستان به آن‌ها دست پیدا می‌کنید، به شرح زیر هستند:

  • سفر به کشورهای عضو شنگن بدون ویزا: یکی از مهمترین مزایایی که با دریافت اقامت مجارستان به آن دست پیدا می‌کنید، سفر به کشورهای عضو شنگن بدون درخواست ویزا است. 
  • مدت زمان کوتاه برای دریافت اقامت: شرایطی که مجارستان برای اعطای اقامت به شهروندان در نظر گرفته است، در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار ساده‌تر است و شما می‌توانید در مدت زمان بسیار کوتاه اقامت این کشور را بدست بیاورید. 
  • امکان تحصیل کودکان در مدارس دولتی رایگان: با دریافت اقامت مجارستان کودکان شما می‌توانند به صورت رایگان در مدارس دولتی تحصیل کنند و این مسئله به آنها کمک می‌کند در یک حوزه بین‌المللی آموزش ببینند.
  • سیستم مراقبتی ارزان قیمت: در کشور مجارستان، هزینه مراقبت بسیار ارزان است و شما می‌توانید از سیستم بهداشتی و مراقبتی ارزان قیمت بهره‌مند شوید.

برای دریافت اقامت مجارستان با خرید ملک باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. متراژ خانه‌ای که خریداری می‌کنید باید شش متر مربع به ازای هر یک نفر باشد و متراژ آشپزخانه، سرویس بهداشتی و راهرو از متراژ کل کاسته می‌شود. همچنین، خانه نباید در اجاره شخص دیگری باشد و شما نمی‌توانید مغازه یا ملک تجاری را به عنوان ملک به دولت مجارستان ارائه دهید، اما با مطالعه مقاله مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به مجارستان می‌توانید با یک راهکار دیگر آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *