دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
سفارت مجارستان در تهران

سفارت مجارستان در تهران

سفارت مجارستان در تهران کجاست؟

سفارت مجارستان در تهران کجاست؟ در صورتی که فردی قصد دریافت ویزای مجارستان توریستی یا کوتاه مدت دارد، باید به کارگزاری سفارت مجارستان (وی اف اس گلوبال) در میدان هروی، خیابان گلستان ۵ یا خیابان شهید موسوی، مجتمع تجاری هروی سنتر و طبقه چهارم مراجعه کند. همچنین، کسانی که به دنبال دریافت انواع دیگر ویزا نظیر گلدن ویزا مجارستان هستند، باید به آدرس خیابان شریعتی ، خیابان یخچال، بعد از خیابان هدایت، پلاک ۱۱ بروند.

آنها می‌توانند درخواست خود را به سفارت ارسال کنند و پس از آن، مراحل بعدی دریافت ویزا طی به آنها اعلام می‌شود. اگر در اولین مرحله دریافت ویزا هستید، نیاز نیست که به سفارت مجارستان به صورت حضوری مراجعه کنید. بلکه باید فرم روادید را در سایت پر کنید و سپس، برای سفارت ارسال کنید. پس از آن، مراحل دیگر به ایمیل شما ارسال می‌شود که باید برای انجام مصاحبه، انگشت‌نگاری و کارهای دیگر به سفارت بروید. 

سفارت مجارستان در چه روزهایی باز است؟

در پاسخ به سوال سفارت مجارستان در تهران کجاست؟ باید به این مسئله نیز بپردازیم که سفارت مجارستان در چه روزهایی باز است. باید بدانید که این سفارت در روزهای یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر فعالیت دارد و شما می‌توانید در صورت نیاز به سفارت بروید و کارهای خود را پیگیری کنید. البته به این مسئله توجه داشته باشید سفارت از جمله مکان‌هایی است که تحت امنیت شدید قرار دارد و شما نمی‌توانید برای پرسیدن سوالات یا هر مسئله دیگری به سفارت بروید. همه چیز در سایت مشخص است و شما باید در صورتی که حضورتان الزامی است، در سفارت حضور داشته باشید.

سفارت مجارستان در چه روزهایی تعطیل است؟

با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، سفارت مجارستان در روزهای جمعه و شنبه تعطیل رسمی است و هیچ کاری در این دو روز انجام نمی‌شود. برخی از افراد به اشتباه تصور می‌کنند که ممکن است در برخی از موارد، در این روزها سفارت باز باشد و کارهای خود را به آن روز موکول می‌کنند. اما باید بدانید که این تصور کاملا اشتباه است و سفارت در روزهای تعطیل هیچ کار خاصی را انجام نمی‌دهد و کارمندان در سفارت مجارستان حضور ندارند.

آیا سفارت مجارستان همان کارگزاری وی اف اس گلوبال است؟

سفارت مجارستان در تهران

زمانی که در حال پاسخ دادن به سوال سفارت مجارستان در تهران کجاست؟ بودیم، دو آدرس برای سفارت مجارستان اعلام کردیم. اکنون ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که چرا سفارت مجارستان دارای دو شعبه است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم، با توجه به این مسئله که درخواست زیادی برای دریافت ویزای توریستی به کشور مجارستان وجود دارد، این سفارت تصمیم گرفت برای تسهیل روند ویزا دادن به متقاضیان، ارائه ویزای توریستی را برونسپاری کند و آن را به کارگزاری وی اف اس گلوبال سپرد و از سفارت اصلی که برای مهاجرت به مجارستان است جدا کرده. البته باید بدانید در پایان، تمامی ویزاها توسط سفارت مجارستان تایید می‌شود.

آیا مراجعه حضوری به سفارت باعث می‌شود که کارها زودتر پیگیری شود؟

یکی از سوالاتی که در ادامه بررسی سوال سفارت مجارستان در تهران کجاست؟ باید به آن توجه داشته باشیم این است که آیا با مراجعه حضوری به سفارت، می‌توانیم کارها را زودتر پیش ببریم و ویزای این کشور را دریافت کنیم. بهتر است بدانید تا زمانی که درخواست رسمی برای حضور در سفارت برای شما ارسال نشده باشد، اجازه ندارید که به سفارت بروید و حتی اگر به سفارت مجارستان در تهران بروید، شخصی نیست که به سوالات پاسخ دهد یا کارهای شما را پیگیری کند. تنها با مراجعه حضوری وقت شما هدر می‌رود و برای جلوگیری از این امر توصیه می‌شود این کار را انجام ندهید. 

خلاصه مقاله سفارت مجارستان در تهران

در این مقاله تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در رابطه با سوال سفارت مجارستان در تهران کجاست؟ در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید کارهای دریافت ویزای توریستی کوتاه مدت توسط کارگزاری وی اف اس گلوبال انجام می‌شود و کارهای دریافت انواع دیگر ویزا به صورت مستقیم توسط خود سفارت انجام می‌شود. این سفارت در روزهای یکشنبه تا پنج شنبه باز است و از ساعت 8 تا 5 بعد از ظهر کارها را پیگیری می‌کند. سفارت مجارستان در روزهای جمعه و شنبه به صورت کامل بسته است و هیچ کاری در این روزها انجام نمی‌شود و مراجعه حضوری به سفارت برای پیگیری کارها بی‌فایده است.

علاوه بر این اقامت از طریق فرانچایز از مجارستان را قبل تر به شما توضیح دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *