دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
بهترین شهرهای مجارستان

بهترین شهرهای مجارستان برای مهاجرت

مجارستان یکی از کشورهایی است که در قلب اروپا واقع شده است و با آب‌وهوای مناسب و مناظر طبیعی بی‌نظیری که در خود جای داده است، به یک مقصد بسیار مهم برای گردشگران و کسانی که قصد اخذ اقامت مجارستان را دارند تبدیل شده است. این کشور دارای فرصت‌های فوق‌العاده است و کسانی که قصد تجربه زندگی راحت دارند، می‌توانند به این کشور سفر کنند و از امکانات آن بهره‌مند شوند. با توجه به این مسئله، همواره سوالاتی در رابطه با بهترین شهرهای مجارستان پرسیده می‌شوند.

بهترین شهرهای مجارستان

همینطور می‌توانید برای کسب اطلاعات در مورد گلدن ویزای مجارستان به صفحه ی مربوطه مراجعه کنید.

معرفی بهترین شهرهای مجارستان

بهترین شهرهای مجارستان برای مهاجرت بوداست، دبرسن، سگد و پچ هستند. البته باید بدانید واژه بهترین برای هر فرد متفاوت است و به صورت قطعی نمی‌توان گفت که یک شهر از شهر دیگر برتری دارد. بهتر است اطلاعات خود را در مورد تمامی شهرهای مجارستان بالا ببرید و سپس، بر اساس تجاربی که دارید، برای انتخاب بهترین شهر اقدام نمایید.

شهر بوداپست، قلب فرهنگی و اقتصادی مجارستان

یکی از بهترین شهرها برای مهاجرت به مجارستان، بوداپست است. بوداپست دارای ساختار مدرن و زیبایی است و افرادی که برای اولین بار بوداپست را مشاهده می‌کنند، به شدت جذب زیبایی‌های آن می‌شوند. بهتر است بدانید در طول سال، چندین فستیوال در این شهر برگزار می‌شود و همین امر نشان می‌دهد که این کشور قابلیت فرهنگ‌پذیری بالایی دارد. رودخانه دانوب بوداپست را به دو بخش تقسیم می‌کند. گویش کسانی که در بوداپست حضور دارند زبان مجاری است و این زمان کمی دشوار است. دین اغلب کسانی که در کشور مجارستان و بوداپست هستند؛ مسیحی کاتولیک و پروتستان است.

بهترین شهرهای مجارستان

سوغات بوداپست

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است بوداپست لقب یکی از بهترین شهرهای مجارستان برای مهاجرت را دریافت کند، سوغات‌های جذابی است که در آن وجود دارد. شما می‌توانید پاپریکا یا ادویه فلفل دلمه‌ای، پارچه‌های دست‌دوز و گلدوزی شده، کریستال‌های رنگ و وارنگ Ajka و لباس‌های محلی مجارستان را در این شهر خریداری کنید. هنرهایی مانند گلدوزی، سفالگری، حکاکی و موسیقی‌های محلی که تلفیقی از فرهنگ‌های مختلف هستند، در بوداپست به خوبی نمایان هستند.

شهر دبرسن، مرکز علمی و دانشگاهی

بسیاری از افراد تمایل دارند تحصیل در کشور مجارستان انجام دهند و همین امر باعث می‌شود که به دنبال بهترین شهرهای مجارستان برای مهاجرت و تحصیل باشند. بهتر است بدانید دبرسن به عنوان مرکز علمی و دانشگاهی مجارستان شناخته می‌شود و کسانی که به دنبال تحصیل هستند، می‌توانند این شهر را انتخاب کنند. دانشگاه دبرسن کار خود را در قرن 18 میلادی آغاز کرد و امروزه، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های این کشور شناخته می‌شود.

بهترین شهرهای مجارستان

بهتر است بدانید مرکز پژوهشی مجارستان در این شهر واقع شده است و همین امر آن را به یک محیط علمی تبدیل کرده است. رتبه دانشگاه دبرسن به صورت زیر است:

  • رتبه QS سال 2024 برای دانشگاه دبرسن 671 تا 680 است.
  • رتبه THE سال 2024 برای دانشگاه دبرسن 601 تا 800 است.

برای پذیرش در این دانشگاه، هر رشته دارای شرایط خاصی است که در سایت رسمی آن اعلام شده است. شما باید ابتدا اطلاعات موجود در سایت را مطالعه کنید و سپس، برای اپلای اقدام نمایید.

شهر سگد، شهر دانشگاهی و جوانان

یکی دیگر از شهرهایی که شما می‌توانید به عنوان بهترین شهرهای مجارستان برای مهاجرت و تحصیل در نظر بگیرید، شهر سگد است. این شهر دارای آفتاب زیادی است و همین امر باعث شده است که گرمای بسیار زیادی در سگد وجود داشته باشد. بنابراین، جوانان و کسانی که به دنبال تجربه زندگی پر از شور هستند، به سراغ این شهر می‌روند. خیابان‌ها و پیاده‌روهای سگد برای پیاده‌روی بسیار مناسب هستند. زمانی که در این شهر قدم می‌زنید، می‎توانید سبک نئوکلاسیک را مشاهده کنید و همین امر می‌تواند شما را به حال و هوای گذشته ببرد. متاسفانه در گذشته، سیل بزرگی در این کشور آمد و همین امر سبب شد که خرابی‌های زیادی در سگد به وجود بیاید. 

بهترین شهرهای مجارستان

جاذبه های گردشگری سگد

در شهر سگد، کافه‌های بسیار زیادی وجود دارد که غذاهای متنوعی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید آشپزی ملل را در این کافه‌ها تجربه کنید. باید بدانید که محیط کافه‌ها بسیار شلوغ است و افراد زیادی دور هم جمع می‌شوند و با یکدیگر به تبادل می‌پردازند. در کنار تمامی این موارد، کافه‌ها فضای شهر را پر از شور و هیجان کرده است و تمامی این موارد باعث شده‌اند شهر سگد به عنوان بهترین شهرهای مجارستان برای مهاجرت شناخته شود.

شهر پچ، شهر تاریخی و فرهنگی

شهر پچ یکی از شهرهای قدیمی مجارستان است و حفاری‌های باستان شناسی نشان می‌دهند که تاریخچه این شهر به 6 هزار سال پیش باز می‌گردد. کسانی که به دنبال زندگی در یک شهر تاریخی هستند باید بدانند شهر پچ یکی از بهترین شهرهای مجارستان برای مهاجرت است. فرهنگ‌های مختلفی در این شهر وجود دارند و می‌توانند بافت انعطاف‌پذیری را برای زندگی به وجود بیاورند. اقتصاد این شهر بسیار قوی است و به صورت انحصاری در زمینه ساخت چرم کار می‌کند. صنایع کشاورزی نیز در این شهر بسیار قوی هستند و به تولید ثروت کمک می‌کنند.

بهترین شهرهای مجارستان

کلیسای شهر پچ

کلیسای پچ یک صومعهٔ ارتدکس صربی بسیار شناخته‌ شده است و می‌تواند حس متفاوتی را در شما به وجود بیاورد. تلاش‌های اسقف‌ یانوش پانونیوس سبب شد که این شهر به یک مرکز فرهنگی مهم در مجارستان تبدیل شود. بهتر است بدانید با ورود به شهر پچ، می‌توانید آثار فرهنگی و تاریخی زیادی را مشاهده کنید و احساس می‌کنید وارد بخش مهمی از تاریخ شده‌اید. آرامش و صلح در این شهر زیاد است و می‌تواند به افراد کمک کند در کنار یکدیگر و با حس بسیار خوب زندگی کنند. به همین دلیل، این شهر برای مهاجرت گزینه خوبی است و افراد باید به آن توجه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *