دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
مهاجرت به مجارستان

مزایای اخذ اقامت مجارستان

مزایای اخذ اقامت مجارستان بسیار زیاد است و همین امر باعث شده است که افراد زیادی برای مهاجرت به مجارستان اقدام نمایند. با دریافت اقامت مجارستان می‌توانید به راحتی برای دریافت اقامت در کشورهای اروپایی دیگر اقدام کنید و این امر شما را در مسیری قرار می‌دهد که از مزایای زیادی بهره‌مند شوید. همچنین، با دریافت اقامت مجارستان، می‌توانید بدون دریافت ویزا به کشورهای عضو شنگن سفر کنید و این مسئله برای کسانی که به سفر علاقه زیادی دارند، به عنوان یک مزیت بسیار مهم در نظر گرفته می‌شود. کشور مجارستان می‌تواند به عنوان دروازه‌ای برای ورود به کشورهای دیگر باشد و شما را به یک شهروند بین‌المللی تبدیل می‌کند. 

مزایای اخذ اقامت مجارستان

هزینه کمتر در مقایسه با کشورهای دیگر اروپایی 

زمانی که صحبت از مزایای اخذ اقامت و ویزا طلایی مجارستان می‌شود، اولین چیزی که باید مد نظر گرفت، این است که مهاجرت به مجارستان با سرمایه کم امکان پذیر است و هزینه پایین زندگی در مقایسه با کشورهای دیگر اروپایی بسیار محسوس و قابل رویت است. ممکن است شما تمایل داشته باشید در فرانسه یا آلمان زندگی کنید. باید بدانید هزینه زندگی در این کشورها بسیار زیاد است و این مسئله باعث می‌شود که شما هزینه زیادی را پرداخت کنید که گاهی از توان شما خارج است. اما در مجارستان هزینه بسیار پایین‌تر است و شما به راحتی می‌توانید به دروازه‌های اروپا وارد شوید.

تحصیل رایگان کودکان در مدارس دولتی از مزایای اخذ اقامت مجارستان

یکی از مواردی که به عنوان مزایای اخذ اقامت مجارستان در نظر گرفته می‌شود، تحصیل رایگان کودکان در مدارس دولتی است و این مسئله برای کسانی که همراه با خانواده خود برای دریافت اقامت اقدام می‌کنند، بسیار ارزشمند است. باید بدانید در برخی از کشورها، خانواده‌ها پس از چند سال می‌توانند از تحصیل رایگان برای فرزندان خود بهره‌مند شوند. اما کشور مجارستان از همان ابتدا این مزیت را برای کسانی که به دنبال اقامت این کشور هستند، در نظر می‌گیرد.

سیستم مراقبت بهداشتی ارزان قیمت 

یکی دیگر از مواردی که باید در لیست مزایای اخذ اقامت مجارستان به آن اشاره کنیم، سیستم مراقبت بهداشتی ارزان قیمت است. معمولا، در کشورهای اروپایی هزینه درمان بسیار زیاد است و همین امر باعث شده است که افراد در زمان بیماری با مشکلات زیادی روبرو شوند. اما باید بدانید در کشور مجارستان، هزینه مراقبت بهداشت مقرون‌به‌صرفه است و کسانی که اقامت این کشور را دارند، می‌توانند بدون هیچ گونه دغدغه‌ای خدمات بهداشتی این کشور را دریافت کنند.

دریافت کارت‌های بین‌المللی برای پیگیری امور بانکی 

از جمله مواردی که به عنوان مزایای اخذ اقامت مجارستان به آن اشاره می‌شود، دریافت کارت‌های بین‌المللی برای پیگیری امور بانکی است. به صورت کلی، با توجه به تحریم‌هایی که بر علیه ایران صورت گرفته است، امکان پرداخت بین‌المللی وجود ندارد. همین امر باعث شده است که افراد برای خرید خود به دنبال شرکت‌های واسطه باشند که این مسئله به نوبه خود مشکلات زیادی را برای آنها به وجود می‌آورد. همچنین، گوگل پلی و بسیاری از اپلیکیشن‌ها در ایران تحریم هستند و این مسئله باعث شده است که دستیابی به خدمات دشوار باشد. اما باید بدانید با دریافت اقامت، می‌توانید کارت‌های بین‌المللی دریافت کنید و امور بانکی برای شما ساده می‌شود.

استفاده از خدمات با کیفیت حمل‌ونقل 

در کنار تمامی مواردی که به عنوان مزایای اخذ اقامت مجارستان به آن اشاره کردیم، با دریافت اقامت مجارستان می‌توانید از خدمات با کیفیت حمل‌ونقل استفاده کنید. این کشور به سیستم ترنسپورتیشن یا همان حمل‌ونقل خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهد و در تلاش است تا بتواند کیفیت این خدمات را ارتقا دهد. با توجه به این مسئله که حمل‌ونقل بخش بسیار مهمی از زندگی هر فردی است، شما با دریافت اقامت این کشور به راحتی می‌توانید از این خدمات استفاده کنید و حس خوبی را تجربه کنید. 

با دریافت اقامت مجارستان می‌توانید از کارت‌های بین‌المللی بهره‌مند شوید و امور بانکی خود را بدون هیچ‌گونه محدویتی پیش ببرید. همچنین، سیستم مراقبت بهداشتی در این کشور ارزان است و شما می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. در صورتی که اقامت مجارستان را دریافت کنید، می‌توانید بدون ویزا به کشورهای عضو شنگن سفر کنید. از طرف دیگر، باید به این مسئله توجه داشته باشید که هزینه زندگی در مجارستان بسیار کمتر از هزینه زندگی در کشورهای اروپایی است و این موضوع می‌تواند مد نظر کسانی باشد که به دنبال زندگی در کشورهای اروپایی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *