دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
مزایای مجارستان برای سرمایه گذاری

مزایای مجارستان برای سرمایه گذاری

همانطور که پیش تر اشاره کردیم بهترین روش مهاجرت به مجارستان سرمایه گذاری است، در این مقاله قصد داریم مزایای دیگری علاوه بر اخذ اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری در مجارستان رو به شما توضیح دهیم.

مزیت انتخاب مجارستان برای سرمایه گذاری

از مهمترین مزیت انتخاب مجارستان برای سرمایه گذاری می‌توان به دریافت کارت اقامت و ویزای طلایی مجارستان در طی سه ماه اشاره کرد. مجارستان یکی از کشورهای خوش آتیه است که اقتصاد پویایی دارد و سرمایه‌های زیادی وارد این کشور شده است. با توجه به این مسئله که مجارستان عضو کشورهای حوزه شینگن است، کارت اقامت آن می‌تواند به عنوان مجوزی برای ورود به کشورهای اروپایی بدون دریافت ویزا باشد.

مجارستان شرایط دریافت اقامت را ساده کرده است و کسانی که سرمایه کافی دارند، می‌توانند سریعا اقامت مجارستان را بگیرند. البته باید بدانید که شما باید اطلاعات خود را در رابطه با این روش اقامتی بالا ببرید و با شناخت کامل اقدام کنید. 

مزایای مجارستان برای سرمایه گذاری

مبلغ مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در مجارستان

زمانی که صحبت از مزیت انتخاب مجارستان برای سرمایه گذاری می‌شود، اولین مسئله‌ای که مد نظر قرار می‌گیرد این است که مبلغ مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری چقدر است. بهتر است بدانید شما با مبلغ 300 هزار یورو می‌توانید اوراق دولتی این کشور را خریداری کنید. این مبلغ به مدت 5 سال در دست دولت باقی می‌ماند و در پایان 5 سال، به شما عودت داده می‌شود. البته باید به این مسئله توجه داشته باشید که سودی به آن تعلق نمی‌گیرد.

مدت زمان دریافت اقامت مجارستان

یکی از مواردی که در رابطه با مزیت انتخاب مجارستان برای سرمایه گذاری باید به آن اشاره شود این است که با این روش کارت اقامت در مدت سه ماه به شما ارائه داده می‌شود و پس از آن شهروند مجارستان یا به عبارتی شهروند یکی از کشورهای عضو حوزه شینگن می‌شود. در گذشته، صدور کارت اقامت از این طریق 8 تا 9 ماه طول می‌کشید. در ای روز ها این زمان کاهش یافته است و شما می‌توانید به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اقامت مجارستان برسید.

مزایای مجارستان برای سرمایه گذاری

آیا به هزینه‌های دیگری برای دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری نیاز دارم؟

یکی از مواردی که در رابطه با دریافت اقامت مجارستان از طریق سرمایه‌گذاری باید به آن توجه داشته باشید این است که شما در کنار پرداخت 300 هزار یورو، باید مبلغ 60 هزار یورویی نیز به دولت مجارستان پرداخت کنید و این مبلغ غیر قابل برگشت است. این مبلغ بابت انجام امور اداری برای دریافت اقامت مجارستان گرفته می‌شود و کارهای شما به سرعت انجام می‌شود تا بتوانید به عنوان شهروند مجارستان باشید.

آیا پس از سرمایه‌گذاری باید در مجارستان زندگی کنم؟ 

یکی از مواردی که به عنوان مزیت انتخاب مجارستان برای سرمایه گذاری به آن اشاره می‌شود این است که شما پس از سرمایه‌گذاری در مجارستان، نیازی به زندگی در این کشور ندارید. یعنی شما می‌توانید کارت اقامت مجارستان را دریافت کنید، اما باید بدانید که شما نباید در کشور مجارستان باشید و می‌توانید به ایران بازگردید. این مسئله برای کسانی که به دنبال فرصت مناسبی برای مهاجرت هستند و در عین حال نیاز دارند که مدتی در ایران باشند، اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند به عنوان یک فرصت طلایی در نظر گرفته شود.

مزایای مجارستان برای سرمایه گذاری

آیا پس از سرمایه‌گذاری باید چیزی را در مجارستان بخرم؟

از جمله مواردی که در رابطه با مزیت انتخاب مجارستان برای سرمایه گذاری باید به آن اشاره کنیم این است که پس از سرمایه‌گذاری و پرداخت مبلغ به دولت مجارستان نیازی ندارید که در مجارستان چیزی خریداری کنید. شاید بتوان گفت این بزرگترین مزیتی است که از سوی مجارستان به کسانی که از طریق سرمایه‌گذاری اقدام به دریافت اقامت این کشور می‌کنند، داده می‌شود. شما باید تنها هزینه‌هایی را که اعلام شده است پرداخت کنید و پس از آن به عنوان شهروند مجارستان از مزیت‌های پاسپورت خود بهره‌مند شوید. 

شما با روش سرمایه گذاری در مجارستان می‌توانید کارت اقامت خود را در طی سه ماه دریافت کنید و همین امر به شما کمک می‌کند به زودی شهروند کشوری شوید که عضو شینگن است و در نتیجه، شما می‌توانید بدون ویزا به کشورهای حوزه شینگن بروید. بهتر است بدانید که شما باید مبلغ 300 هزار یورو را پرداخت کنید و این مبلغ به مدت 5 سال بلوکه می‌شود و پس از آن به شما پس داده می‌شود. پس از دریافت اقامت نیاز نیست که در این کشور زندگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *