دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
مهاجرت به مجارستان

روش های سرمایه گذاری در مجارستان

روش های سرمایه گذاری مهاجرت مجارستان متعدد هستند و هر یک ریسک و فواید خاص خود را دارد. یکی از مواردی که این روزها مد نظر قرار گرفته است، خرید ملک در مجارستان به عنوان روشی برای سرمایه‌گذاری است. البته باید بدانید در صورتی که شما برای خرید ملک مسکونی در مجارستان اقدام کنید، می‌توانید با استفاده از آن اقامت مجارستان را نیز بدست بیاورید.

روش های سرمایه گذاری در مجارستان

مجارستان کشوری استراتژیک است که اقتصاد پویایی دارد و انتظار می‌رود که به زودی پیشرفت‌های اقتصادی زیادی در این کشور دیده شود. شرکت‌های چند ملیتی متعددی که در این کشور وجود دارند به خوبی نشان‌دهنده این هستند که این کشور در مسیر رشد اقتصادی قرار گرفته است و می‌تواند بستر مناسبی را برای کارآفرینان جاه طلب به وجود بیاورد.

سرمایه گذاری در مجارستان

خرید ملک 

یکی از روش های سرمایه گذاری،  اقامت از طریق خرید ملک در مجارستان است. بهتر است بدانید امروزه کارشناسان مهاجرتی به این موضوع تاکید دارند، در صورتی که به دنبال تجربه سرمایه‌گذاری امن و بی‌دردسری هستید، بهترین روش سرمایه‌گذاری بر خرید ملک است که بر اساس قوانین مجارستان قیمت این ملک باید حداقل 500 هزار یورو باشد. با خرید ملک سریعا اقامت مجارستان به شما داده می‌شود که با توجه به این مسئله که مجارستان عضو کشورهای شینگن است، شما با دریافت پاسپورت مجارستان به راحتی و بدون ویزا می‌توانید در کشورهای عضو شینگن رفت‌وآمد داشته باشید. 

سرمایه‌گذاری در اوراق قرضه دولتی

یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در مجارستان سرمایه‌گذاری به مبلغ ۳۰۰هزار یورو در اوراق قرضه دولتی است. افرادی که قصد اخذ اقامت مجارستان و سرمایه‌گذاری در این زمینه را دارند، می‌توانند در طی مدت 3 ماه اقامت خود را دریافت کنند. همچنین، باید بدانید که مبلغ 300 هزار یورو در حساب‌تان بلوکه می‌شود و پس از 5 سال، بدون سود به شما بازگردانده می‌شود. البته باید بدانید که در طی اعطای اقامت، مبلغ 60 هزار یورو دریافت می‌شود که این مبلغ برگشت داده نمی‌شود.

سرمایه گذاری در مجارستان

آیا دولت مجارستان تسهیلاتی را برای سرمایه‌گذران در نظر دارد؟

با توجه به این موضوع که امروزه مجارستان در تلاش است سرمایه‌های متعددی را به سمت خود جذب کند، هموراه این سوال همراه با روش های سرمایه گذاری در مجارستان پرسیده می‌شود که آیا دولت مجارستان تسهیلاتی را برای سرمایه‌گذارن در نظر دارد یا خیر. مجارستان یکی از کشورهایی است که مالیات زیادی را دریافت می‌کند. اما قوانین جدید مجارستان  به این صورت تدوین شده است که مالیات کمتری را به کسانی اختصاص دهد که سرمایه خود را به این کشور انتقال می‌دهند. همچنین، برخی از تسهیلات بانکی برای سرمایه‌گذاران در مجارستان در نظر گرفته شده است.

مزیت‌های دریافت پاسپورت مجارستان 

ممکن است در کنار سوال روش های سرمایه گذاری در مجارستان، این سوال نیز مطرح شود که مزیت‌های دریافت پاسپورت مجارستان چیست. شاید بهترین پاسخی که بتوان به این سوال داد این است که با دریافت پاسپورت مجارستان شما می‌توانید یک زندگی بدون دغدغه را تجربه کنید. به طور مثال، امروزه، به دلیل تحریماتی که بر ایران تحریم شده است، ایرانیان نمی‌توانند کارت بانکی بین‌المللی داشته باشند یا بسیاری از اپلیکیشن‌ها برای آنها تحریم است. اما با دریافت پاسپورت و ویزا طلایی مجارستان، تمامی این موانع از سر راه شما برداشته می‌شود.

سرمایه گذاری در مجارستان

چگونه متوجه شوم بهترین روش سرمایه گذاری مجارستان برای من کدام است؟

زمانی که صحبت از روش های سرمایه گذاری در مجارستان می‌شود، برخی از افراد در این باره سوال می‌پرسند که چگونه متوجه شوم که بهترین روش برای من چیست. برای اینکه بتوانید بهترین روش سرمایه‌گذاری را برای خود انتخاب کنید، ابتدا باید تحقیق کاملی بر بازار و شرایط مجارستان داشته باشید. همچنین، مشورت با کارشناسان و کسانی که در مجارستان زندگی می‌کنند، اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد و در نتیجه، در پایان، می‌توانید بهترین تصمیم‌گیری را اتخاذ کنید.

روش‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری در مجارستان وجود دارند که یکی از آنها سرمایه‌گذاری در بازار ملک است. با خرید ملک (در صورتی که مشمول قوانین مجارستان باشد) می‌توانید اقامت این کشور را دریافت کنید و در نتیجه، از مزیت‌های پاسپورت مجارستان بهره‌مند می‌شود. روش دیگری که برای سرمایه‌گذاری در کشور مجارستان وجود دارد یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در مجارستان سرمایه‌گذاری به مبلغ ۳۰۰هزار یورو در اوراق قرضه دولتی است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *