دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
مهاجرت به مجارستان

مدت زمان اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک

مدت زمان اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک بسیار کوتاه است و افراد می‌توانند در مدت بسیار کوتاه اقامت این کشور را دریافت کنند. همین امر باعث شده است که خرید ملک در مجارستان مورد توجه کسانی قرار گیرد که به دنبال تبدیل شدن به یک شهروند بین‌المللی هستند. اقامت از طریق خرید ملک از مجارستان به دو صورت امکان پذیر است و اگر متقاضیان مرحله اول را بدون مشکل پشت سر بگذارند، می‌توانند به سرعت اقامت این کشور را دریافت کنند. مزیت‌های شهروند مجارستان شدن بسیار زیاد است که از مهمترین آنها می‌توان به سفر بدون ویزا به کشورهای عضو شنگن اشاره کرد و مهاجرت به مجارستان برای تحصیل در بهترین دانشگاه‌ها و با بهترین شرایط امکان پذیر است.

مدت زمان اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک

قیمت خانه برای دریافت اقامت مجارستان با خرید ملک 

زمانی که صحبت از مدت زمان اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک می‌شود، اولین چیزی که مد نظر قرار می‌گیرد قیمت خانه‌ای است که فرد متقاضی باید خریداری کند تا بتواند در پروسه دریافت اقامت دائم این کشور قرار گیرد. بر اساس قوانینی که از سوی دولت مجارستان اعلام شده است، قیمت خانه خریداری شده باید حداقل 500 هزار یورو باشد. برای دریافت گلدن ویزا مجارستان ما راهنمای شما هستیم.

اقامت مجارستان از طریق خرید ملک در دو مرحله 

مسئله دیگری که در رابطه با مدت زمان اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک باید به آن اشاره شود، مراحلی است که طول می‌کشد اقامت دائم مجارستان به شما اعطا شود. در مرحله اول، ویزای تایپ D به افراد ارائه می‌شود. ویزای تایپ D ویزایی است که به افرادی ارائه می‌شود که قصد دارند بیشتر از یک سال در کشور مجارستان اقامت داشته باشند. پس از آن، در صورتی که فرد متقاضی قوانین کشور مجارستان را زیر پا نگذاشته باشد، اقامت دائم به او داده می‌شود. این فرآیند چند ماه طول می‌کشد.

آیا کسانی که در ویزای توریستی شنگن نوع C رد شده‌اند، می‌توانند اقامت مجارستان را دریافت کنند؟

یکی از سوالاتی که در رابطه با مدت زمان اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک مطرح می‌شود این است که آیا این قانون مشمول کسانی که در ویزای توریستی شنگن تایپ C رد شده‌اند، می‌شود. پاسخ به این سوال مثبت است. در واقع، کشور مجارستان تلاش کرده است شرایطی را در نظر بگیرد که افراد بتوانند به راحتی در این کشور اقامت بگیرند و پس از آن، از کشور مجارستان به عنوان دروازه‌ای برای ورود به کشورهای دیگر بدون دردسر ویزا گرفتن استفاده کنند.

اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک

همچنین برای کسب اطلاعات از شرایط مهاجرت تحصیلی به مجارستان کلیک کنید.

هزینه Application Fee کسانی که از این طریق می‌خواهند اقامت بگیرند چقدر است؟

در رابطه با مدت زمان اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک، باید به Application Fee که متقاضیان باید در این پروسه پرداخت کنند، اشاره شود. این شرایط به صورت زیر است:

  • میزان Application Fee برای متقاضی اصلی، همسر و فرزندان زیر 18 سال: این مبلغ برای هر نفر با 60 هزار یورو است. 
  • میزان Application Fee برای فرزندان وابسته بالای 18 سال: این مبلغ برای هر نفر 10 هزار یورو است. 
  • میزان تمکن مالی برای متقاضی اصلی: این مبلغ برابر با 27 هزار یورو است. 
  • میزان تمکن مالی برای افراد وابسته: این مبلغ برای هر نفر 16 هزار یورو است.

آیا تغییر قانون در رابطه با اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک بر کسانی که پرونده آنها در جریان است، اثر می‌گذارد؟

یکی از نگرانی‌های کسانی که به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با مدت زمان اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک هستند، در این باره است که آیا تغییر قانون بر روی کسانی که پرونده آنها در جریان است، اثرگذار است. پاسخ به این سوال منفی است. تغییر قانون تنها بر روی کسانی اعمال می‌شود که هنوز پرونده تشکیل نداده‌اند و درخواست اقامت نکرده‌اند.  

مدت زمان اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک چقدر است؟

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاملی را در رابطه با مدت زمان اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک در اختیار شما قرار دهیم. همانطور می دانید این روند بسیار کوتاه است و در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول ویزا بلند مدت و در مرحله دوم اقامت دائم مجارستان به افراد اعطا می‌شود. حتی افرادی که در ویزا توریستی شنگن تایپ سی رد شده‌اند، می‌توانند برای درخواست اقامت دائم از طریق خرید ملک اقامت کنند. به این مسئله توجه داشته باشید، قیمت خانه‌ای که خریداری می‌کنید باید حداقل 500 هزار یورو باشد و برخی از قوانین در رابطه با آن رعایت شده‌ باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *