دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
نقل مکان با حیوانات خانگی به مجارستان

راهنمای نقل مکان با حیوانات خانگی به مجارستان

این روزها، حیوانات خانگی به بخش بسیار مهمی از زندگی افراد تبدیل شده‌اند و وابستگی انسان‌ها به حیوانات به حدی زیاد است که بدون آنها نمی‌توانند به زندگی خود ادامه دهند. ir2eu هلدینگ اخذ اقامت مجارستان؛ کسانی که قصد مهاجرت به مجارستان را دارند، در این باره نگران هستند که آیا می‌توان حیوان خانگی را به این کشور برد. بهتر است بدانید که پاسخ به این سوال به قوانین آن کشور بستگی دارد. در صورتی که قصد دارید به کشور مجارستان بروید، باید راهنمای سفر به آنجا را مطالعه کرد.

راهنمای نقل مکان با حیوانات خانگی به مجارستان اعلام می‌دارد که شما تحت شرایط خاصی می‌توانید حیوان را به آن کشور ببرید. حیوانی که به مجارستان انتقال داده می‌شود، باید کارت واکسیناسیون داشته باشید و تاریخ آن زیر یکسال باشد.

 مقررات و قوانین ورود حیوانات به مجارستان

زمانی که صحبت از راهنمای نقل مکان با حیوانات خانگی به مجارستان می‌شود، باید قوانین متعددی را مد نظر قرار دهید. یکی از مهمترین مواردی که در این راستا باید بدانید این است که شما می‌توانید حیوان را همراه با خود به مجارستان ببرید. انتقال حیوان از طریق کارگو نیز وجود دارد و شما می‌توانید بدون مسافر آن را به مجارستان بفرستید. کشور مجارستان به این مسئله اشاره می‌کند تمامی کسانی که قصد انتقال حیوان به این کشور را دارند، باید فرم‌های مربوطه را پر کنند و در فرودگاه به آفیسر ارائه دهند.

این فرم‌ها بر اساس استانداردهای کشور مجارستان تنظیم شده‌اند و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. در غیر اینصورت، ممکن است که شما نتوانید حیوان خانگی را به کشور مجارستان ببرید و همین امر نگرانی‌های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

نقل مکان با حیوانات خانگی به مجارستان

نکات مهم در نقل مکان با حیوانات خانگی به مجارستان

در ادامه بررسی راهنمای نقل مکان با حیوانات خانگی به مجارستان باید به موارد زیر توجه داشته باشید: 

  • میکروچیپ: یکی از مهمترین مواردی که در زمان انتقال به مجارستان باید به آن توجه داشته باشید، دریافت میکروچیپ است. میکروچیپ همان کارت شناسایی پت است که تمامی مشخصات پت در آن ذکر شده است و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار افراد قرار می‌دهد. این میکروچیپ باید بر اساس استانداردهای مجارستان تنظیم شده باشد. در غیراینصورت، از ورود حیوان خانگی به خاک مجارستان جلوگیری می‌شود. 
  • آزمایش هاری: یکی از مهمترین مواردی که در رابطه با راهنمای نقل مکان با حیوانات خانگی به مجارستان باید به آن اشاره کنیم، آزمایش تیتر هاری است. هاری بیماری مشترک میان انسان و حیوان است و حیوان باید کارت واکسن را دریافت کرده باشد که ناقل این بیماری نباشد. بیماری هاری می‌تواند سیستم عصبی را مورد حمله قرار دهد و این مسئله می‌تواند بسیار خطرناک باشد. 
  • کارت ضد انگل: در کنار این موارد، پت باید کارت ضد انگل بین‌المللی را دریافت کرده باشد و این کارت باید بر اساس استانداردهای اتحادیه اروپا تنظیم شده باشد. این کارت باید از طریق سازمان‌های صادر گردد. 

نحوه مراقبت از حیوانات خانگی در مجارستان

برای اینکه بتوانیم به موضوع راهنمای نقل مکان با حیوانات خانگی به مجارستان بپردازیم، باید صحبت را در مورد نحوه مراقبت از حیوانات خانگی در مجارستان ادامه دهیم. مجاری‌ها به حیوان خانگی اهمیت زیادی می‌دهند و حیوانات را دوست دارند. اما برای اینکه حیوانات بتوانند در کنار انسان‌ها زندگی کنند، توجه به برخی از موارد بسیار مهم است. این موارد که در رابطه با راهنمای نقل مکان با حیوانات خانگی به مجارستان مطرح می‌شوند، به شرح زیر هستند:

نقل مکان با حیوانات خانگی به مجارستان

  • حیوانات خانگی باید به صورت دوره‌ای به دامپزشک برده شوند. اگر حیوان خانگی خود را به خیابان ببرید، ممکن است پلیس از شما کارت سلامت حیوان را بخواهد که باید آن را ارائه دهید. در غیراینصورت، ممکن است حیوان توسط پلیس ضبط شود. 
  • باید برای حیوان خود غذای مناسب در نظر بگیرید. غذا را می‌تونید از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. در صورتی که غذا معتبر و استاندارد نباشد، ممکن است حیوان بیمار شود و در زمان انتقال حیوان به دامپزشک این مسئله برای شما دردسرساز خواهد شد.
  • محل ادرار و مدفوع در خانه باید مشخص باشد. در غیراینصورت، حیوان خانگی در هر جا مدفوع می‌کند و کم کم بیمار می‌شود. 
  • به نظافت حیوان خانگی خود اهمیت بدهید و او را تمیز نگه دارید، تا بیمار نشود.

مراکز دامپزشکی و خدمات مربوط به حیوانات

زمانی که به مجارستان رسیدید، باید مراکز مناسب را برای حیوان خانگی خود پیدا کنید. اگر به بوداپست بروید، می‌توانید مراکز زیادی وجود دارند که هر یک خدمات گسترده‌ای را به حیوانات ارائه می‌دهند. دانشگاه بوداپست یکی از بزرگترین دانشگاه‌ها در زمینه دامپزشکی است و دانشجویان زیادی برای طی کردن دوران تحصیل خود وارد این شهر می‌شوند. در مجارستان، حیوانات ارزش بسیار زیادی دارند و مراکزی که در این کشور وجود دارند، همگی بسیار مجهز هستند و می‌توانند خدمات مناسبی را ارائه دهند. بنابراین، باید به راهنمای نقل مکان با حیوانات خانگی به مجارستان توجه شود. 

در تمامی این محتوا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد حیوانات خانگی در مجارستان در اختیار شما قرار دهیم. حیوانات خانگی در زمان انتقال باید دارای کارت واکسیناسیون، کارت ضد انگل، کارت ضد هاری باشند. در صورتی که حیوان این موارد را نداشته باشد، حیوان در فرودگاه ضبط می‌شود و به مدت 3 ماه قرنطینه می‌گردد. پس از سه ماه، در صورتی که حیوان مشکلی نداشته باشد، به صاحبش پس داده می‌شود. اما صاحبش پس از گرفتن حیوان، باید به موارد متعددی توجه داشته باشد و از حیوان به خوبی نگهداری کند. بهتر است یک دامپزشک مناسب در مجارستان پیدا کنید و حیوان خانگی خود را زیر نظر او نگهداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *