دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
ثبت شرکت در مجارستان

ثبت شرکت در مجارستان

در این مقاله از هلدینگ تخصصی اخذ اقامت مجارستان به شما شرایط و اطلاعات لازم برای ثبت شرکت و ثبت برند در مجارستان را برای مهاجرت به مجارستان توضیح می‌دهیم.

شرایط ثبت شرکت در مجارستان

ثبت شرکت در مجارستان یکی از روش‌هایی است که به شما کمک می‌کند از مزایای زیادی بهره‌مند شوید. هزینه ثبت شرکت در مجارستان بسیار مقرون به صرفه است و شما می‌توانید با توجه به نوع شرکت با مبلغ حداقل 50 هزار فورینت و حداکثر 600 هزار فورینت، شرکت خود را ثبت نمایید.

مجارستان از جمله کشورهایی است که تخفیفات مالیاتی کمی را برای کسانی که در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند در نظر می‌گیرد. با توجه به این مسئله که کشور مجارستان دارای ثبات اقتصادی بسیار بالایی است، شما می‌توانید با ثبت شرکت در این کشور، به نتایج قابل قبولی برسید و سرمایه خود را در یک کشور امن قرار دهید. 

ثبت شرکت در مجارستان

چگونه برای ثبت شرکت در مجارستان اقدام کنند؟

برای اینکه بتوانید ثبت شرکت در مجارستان را به خوبی پیش ببرید، باید طرح اقتصادی خود را ترسیم کرده باشید و آن را به صورت پروپوزال به دولت مجارستان ارائه دهید. توصیه می‌شود در این زمینه با کسانی که تخصص کافی دارند، مشورت کنید تا بتوانید این طرح را بدون هیچ ایرادی پیش ببرید. طبق قوانینی که در کشور مجارستان وجود دارد، شما تنها می‌توانید شرکت خود را با مسئولیت محدود ثبت کنید. همچنین، باید حسابداری را استخدام کنید که کارهای مالی شما را مدیریت کند. 

مزایای ثبت شرکت در مجارستان

یکی از مواردی که در رابطه با ثبت شرکت در مجارستان پرسیده می‌شود، در این باره است که چرا باید مجارستان را برای ثبت شرکت انتخاب کنم. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این ثبت شرکت در این کشور مزیت‌هایی را به همراه دارد که برخی از آنها به شرح زیر هستند:

ثبت شرکت در مجارستان

  • قیمت مقرون به صرفه: یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است ثبت شرکت در مجارستان مد نظر قرار گیرد، هزینه مقرون به صرفه آن است.
  • زیر ساخت اقتصادی کشور: کشور مجارستان دارای زیرساخت اقتصادی بسیار قوی است و این مسئله باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران با اطمینان کامل سرمایه خود را در این کشور قرار دهند. 
  • مجارستان عضور کشورهای حوزه شینگن: مجارستان کشوری است که در حوزه کشورهای شینگن قرار دارد و این مسئله باعث می‌شود که سرمایه‌گذارن بتوانند از مزیت‌های زیادی برخوردار شوند. 

بهترین انتخاب برای ثبت شرکت در مجارستان

اگر می‌خواهید برای ثبت شرکت در مجارستان اقدام کنید، برای اینکه بتوانید به موفقیت‌های لازم برسید، باید شناخت کاملی به بازار کار مجارستان داشته باشید. یکی از مهمترین مواردی که باید بدانید این است که کشور مجارستان به شرکت‌های تولیدی اهمیت زیادی می‌دهد و این شرکت‌ها می‌توانند مزیت‌ها و برنامه‌های تخفیفی زیادی را از دولت مجارستان دریافت کنند. 

شرکت های قابل ثبت در مجارستان

بر اساس قوانینی که برای ثبت شرکت در مجارستان وجود دارد، افراد تنها می‌توانند شرکت‌هایی را با مسئولیت محدود در مجارستان ثبت کنند. شرکت‌هایی که در این شرکت مجاز به ثبت هستند، به شرح زیر هستند:

ثبت شرکت در مجارستان

  • مشارکت محدود BT
  • شرکت با مسئولیت محدود KFT
  • شرکت محدود شده توسط سهام RT
  • شرکت خصوصی محدود شده توسط سهام ZRT
  • شرکت سهامی عام محدود شده توسط سهام NYRT
  • دفتر شعبه 
  • دفتر نمایندگی بازرگانی

آیا مجارستان کشور امنی است؟

زمانی که صحبت از ثبت شرکت در مجارستان می‌شود، یکی از سوالاتی که مطرح می‌شود این است که آیا مجارستان کشور امنی است. بهتر است بدانید کشور مجارستان در دسته کشورهایی قرار دارد که امنیت آن بسیار بالاست و شما نباید نگران دزدی یا مشکلات دیگر در این کشور باشید. بنابراین، برای ثبت شرکت یا انجام امور مالی و زندگی می‌توانید راحت به این کشور اطمینان داشته باشید. البته به این مسئله توجه داشته باشید که آشنایی با قوانین و حفظ احتیاط از مواردی هستند که به شما کمک می‌کنند به راحتی در مجارستان زندگی و کار کنید. 

هزینه ثبت شرکت در این کشور مناسب است. کشور مجارستان زیرساخت اقتصادی محکمی دارد و شما می‌توانید با اطمینان سرمایه خود را وارد این کشور کنید. همچنین، باید به این مسئله توجه داشته باشید که کشور مجارستان عضو کشورهای حوزه شینگن است و همین امر مزیت‌های متعددی را برای شما به همراه خواهد داشت. با ثبت شرکت می‌توانید به کار در این کشور بپردازید و اگر شرکت شما در حوزه تولید باشد، مورد توجه دولت مجارستان خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *