دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
اقامت با تولد فرزند

اخذ اقامت با تولد در مجارستان

اخذ اقامت مجارستان و بررسی قوانین و شرایط تابعیت بسیار مهم است و به شما کمک می‌کند برای مهاجرت به مجارستان به درستی اقدام کنید. بهتر است بدانید براساس قوانینی که در کشور مجارستان تعریف شده است، امکان دریافت اقامت مجارستان با تولد فرزند در مدت زمان کوتاه امکان‌پذیر نیست و این مسئله مزیتی برای والدین نخواهد بود.

در صورتی که شما قصد دارید اقامت مجارستان از طریق تولد فرزند را دریافت کنید، باید بدانید که این مسیر کاملا اشتباه است و شما باید به سراغ خرید ملک در مجارستان یا سرمایه گذاری در کشور مجارستان بروید تا بتوانید در مدت زمان کوتاه اقامت مجارستان را بدست بیاورید.

اقامت با تولد فرزند

آیا پدر یا مادر دارای تابعیت مجارستانی باشند به فرزند هم تابعیت می‌دهند؟

زمانی که صحبت از اخذ اقامت با تولد فرزند در مجارستان می‌شود، اولین مسئله‌ای که باید مد نظر قرار داده شود، تابعیت پدر یا مادر است. در صورتی که مادر یا پدر فرزند متولد شده دارای تابعیت مجارستانی باشد، به کودک تابعیت مجارستانی داده می‌شود و بر همین اساس، پدر یا مادری که تابعیت این کشور را ندارد نیز دارای تابعیت مجارستانی می‌شود.

دریافت اقامت با تولد فرزند در مجارستان

یکی از سوالاتی که در رابطه با اخذ اقامت با تولد در مجارستان پرسیده می‌شود در این اربطه است آیا کودکی که از پدر و مادری متولد می‌شود که تابعیت مجارستان را ندارند، به محض تولد می‌تواند سریعا تابعیت این کشور را بدست بیارود. پاسخ به این سوال منفی است. این کودک زمانی می‌تواند تابعیت مجارستان را دریافت کند که به مدت 5 سال (بدون خروج از مجارستان) در این کشور زندگی کند. پس از طی شدن این زمان، تابعیت این کشور به کودک داده می‌شود.

اقامت با تولد فرزند

آیا در مجارستان اقامت با تولد فرزند امکان پ

ممکن است پدر و مادری به مجارستان مهاجرت کنند و صاحب فرزند شوند. سپس، این سوال مطرح می‌شود آیا پدر و مادری که هنوز تابعیت مجارستان را ندارند، می‌توانند با تولد فرزند تابعیت این کشور را بگیرند. باید بدانید این امر در ابتدای راه میسر نیست. این پدر و مادر باید به همراه فرزند خود 8 سال در این کشور بمانند و از کشور خارج نشوند. پس از گذشت این زمان، تابعیت کشور مجارستان به آنها داده می‌شود. با توجه به این مسئله که این کار زمان‌بر است، ممکن است افراد به سراغ روش‌های دیگری برای کسب تابعیت مجارستان باشند. 

آیا پس از کسب تابعیت مجارستان تحصیل کودک در مجارستان رایگان است؟

زمانی که صحبت از موضوع اخذ اقامت با تولد در مجارستان می‌شود، باید به این مسئله توجه شود تا وقتی که کودک تابعیت مجارستان را بدست نیاورده است، نمی‌تواند به صورت رایگان در مدارس این کشور درس بخواند. اما زنانی که تابعیت مجارستان به او تعلق گرفت، می‌تواند رایگان به مدارس دولتی برود و از مزایایی که این دولت در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد، بهره‌مند شود. این مسئله‌ای است که پدر و مادرها باید آن را مد نظر داشته باشند.

اقامت با تولد فرزند

تابعیت مجارستان چه مزیت‌هایی دارد؟

اخذ اقامت با تولد در مجارستان پیچیده است. اما باید بدانید که تابعیت مجارستان مزیت‌های زیادی را برای افراد به همراه دارد. یکی از مهمترین مزایای تابعیت مجارستان این است که شما می‌توانید بدون ویزا به کشورهای حوزه شینگن سفر کنید. همچنین، شما می‌توانید برای کار یا زندگی به کشورهای اروپایی بروید. مجارستان اقتصاد با ثباتی دارد و کشوری است که اقتصاد آن رو به رشد است و انتظار می‌رود که به زودی اتفاقات مثبت اقتصادی در این کشور رخ دهد.

همانطور که متوجه شده‌اید اخذ اقامت با تولد در مجارستان امکان‌پذیر نیست و تولد کودک مزیتی برای والدین نخواهد بود. والدینی که تابعیت مجارستان را ندارند، پس از 8 سال زندگی در مجارستان بدون خروج، می‌توانند تابعیت این کشور را دریافت کنند. البته باید بدانید اگر کودک از مادر یا پدری متولد شود که تابعیت این کشور را دارد، می‌تواند تابعیت را دریافت کند. تابعیت کودک از پدر و مادری که تابعیت مجارستان را ندارند، پس از 5 سال زندگی کودک در این کشور بدون خروج صادر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *