دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
تابعیت مجارستان

شرایط تابعیت مجارستان

تابعیت مجارستان- قوانین شهروندی در کشور مجارستان به شما کمک می‌کند در کشوری حضور داشته باشید که عضو حوزه شینگن است و همین امر مزیت‌های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. برای اینکه بتوانید تابعیت این کشور را بدست بیاورید، می‌توانید از طریق خرید ملک اقدام کنید و در مدت زمان کوتاهی اقامت مجارستان به شما اعطا می‌شود.

همچنین، سرمایه‌گذاری و خرید اوراق دولتی مجارستان روش دیگری است که به شما کمک می‌کند بتواند اقامت کشور مجارستان را بدست بیاورید. البته باید بدانید هر یک از این روش‌ها، باید بر اساس اصول خاصی انجام شود و شما باید ابتدا اطلاعات خود را بالا ببرید و سپس، بهترین راهکار را برای اخذ اقامت مجارستان انتخاب کنید. 

خرید ملک، روشی مناسب برای بدست آوردن تابعیت مجارستان

برای خرید ملک در مجارستان، شما باید حداکثر مبلغ 500 هزار یورو داشته باشید. متراژ هر فرد برای دریافت تابعیت 6 متر مربع است و آشپزخانه، سرویس بهداشتی و راهرو از متراژ کلی خانه حذف می‌شود. همچنین، ملک خریداری شده باید مسکونی باشد و مغازه برای دریافت اقامت مجارستان قابل قبول نیست. پس از آنکه این موارد توسط دولت مجارستان تایید شد، اقامت شما در طی چند ماه صادر می‌شود. 

تابعیت مجارستان

سرمایه‌گذاری، روش دیگری برای بدست آوردن اقامت مجارستان 

در کنار خرید ملک، شما می‌توانید سرمایه گذاری در مجارستان را به عنوان روشی برای بدست آوردن تابعیت مجارستان در نظر بگیرید. بهتر است بدانید برای سرمایه‌گذاری و خرید اوراق دولتی شما به مبلغ 300 هزار یورو نیاز دارید و این مبلغ به مدت 5 سال در دست دولت مجارستان باقی می‌ماند و پس از این زمان، بدون هیچ سودی به شما پس داده می‌شود. اقامت مجارستان با استفاده از سرمایه‌گذاری در طی مدت 3 ماه صادر می‌شود ( در صورتی که این زمان در گذشته 8 تا 9 ماه بود). 

مزایای بدست آوردن اقامت مجارستان چیست؟

تابعیت مجارستان- قوانین شهروندی در کشور مجارستان بسیار زیاد است و به شما کمک می‌کند بتوانید زندگی راحت و بدون دغدغه‌ای را تجربه کنید. همین امر باعث شده است کسانی که در کشورهایی زندگی می‌کنند که تحت تحریم‌های زیادی قرار دارند، برای دریافت اقامت مجارستان اقدام کنند. برخی از مزایای تابعیت مجارستان- قوانین شهروندی در کشور مجارستان به شرح زیر هستند:

  • سفر بدون ویزا به کشورهای بدون شینگن: شما می‌توانید بدون ویزا به تمامی کشورهای حوزه شینگن سفر کنید. 
  • دریافت خدمات بانکداری: تمامی خدمات بانکداری بدون محدودیت به شما تعلق می‌گیرد. 
  • زندگی در کشورهای اروپایی: با دریافت اقامت مجارستان، می‌توانید در کشورهای دیگر اروپایی زندگی کنید. 
  • زندگی راحت و بدون دغدغه: مجارستان یکی از کشورهایی است که آرامش بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید زندگی بسیار راحتی را تجربه کنید و دیگر مشکلات متعددی برای شما پیش نخواهد امد. 
  • ثبات اقتصادی: کشور مجارستان از ثبات اقتصادی برخوردار است که این امر بزرگترین مزیت زندگی در این کشور است. 
  • اقتصاد رو به رشد: با توجه به روش های سرمایه‌گذاری متعددی که در کشور مجارستان انجام شده است، این کشور اقتصاد رو به رشدی دارد و می‌تواند به شما کمک کند که به زودی به موفقیت‌های زیادی در حوزه کاری برسید. 

تابعیت مجارستان

کدام روش بدست آوردن اقامت مجارستان برای من راحت‌تر است؟

زمانی که صحبت از مزایای زندگی در مجارستان می‌شود، افراد زیادی تصمیم ‌گیرند که در این کشور زندگی کنند و برای بدست آوردن تابعیت آن اقدام کنند. اما در این راستا، همواره این سوالات پرسیده می‌شود که بهترین روش بدست آوردن اقامت مجارستان چیست. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که همه به چیز به شرایط شما بستگی دارد. با توجه به این موارد، بهتر است با یک کارشناس امور مهاجرتی مشورت کنید و سپس، بهترین روش را انتخاب کنید. 

برای بدست آوردن اقامت مجارستان روش‌های متعددی از جمله خرید ملک یا سرمایه‌گذاری در اوراق دولتی وجود دارد و هر یک دارای شرایط خاصی هستند. اما با این روش‌ها، می‌توانید در مدت زمان کوتاه به اقامت این کشور برسید. مزیت‌های بدست آوردن اقامت مجارستان بسیار زیاد است و شما تابعیت کشوری را بدست می‌آورید که در حوزه شینگن فعال است و پس از آن، می‌توانید به کشورهای اروپایی بدون ویزا سفر کنید. همچنین، ثبات اقتصادی مجارستان بسیار زیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *