دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
بهترین روش مهاجرت به مجارستان

بهترین روش مهاجرت به مجارستان

بهترین روش مهاجرت به مجارستان سرمایه گذاری در مجارستان است. کشور مجارستان در سال 2016، تغییراتی را در قوانین خود به وجود آورد و همین امر باعث شد که افراد زیادی بتوانند با دریافت پاسپورت و اخذ اقامت مجارستان که عضو حوزه شینگن است بتوانند به اروپا مهاجرت کنند.

برنامه مهاجرت به مجارستان از طریق سرمایه گذاری، 300,000 یورو به صورت اوراق قرضه دولتی است و به عنوان بهترین روشی است که این روزها پیش روی کسانی قرار دارد که می‌خواهند طی چند ماه پاسپورت این کشور را داشته باشند.

زمان سرمایه گذاری اوراق قرضه دولتی

بهترین روش مهاجرت به مجارستان سرمایه‌گذاری 300000 هزار یورویی است که به صورت خرید اوراق قرضه دولتی است. این مبلغ به مدت 5 سال به کشور مجارستان داده می‌شود. اما افرادی که از این طریق اقدام می‌کنند، برای دریافت اقامت نیاز ندارند که به مدت 5 سال صبر کنند و اقامت آنها طی مدت سه ماه صادر می‌شود ( در گذشته این زمان برابر با 6 تا 9 ماه بود).

بهترین روش مهاجرت به مجارستان

آیا مبلع 300000 هزار یورو به فرد بازگردانده می‌شود؟

با توجه به این مسئله که بهترین روش مهاجرت به مجارستان از طریق برنامه سرمایه‌گذاری 300000 هزار یورویی است، این سوال پرسیده می‌شود که آیا پس از گذشت 5 سال، این مبلغ به فرد بازگردانده می‌شود. پاسخ به این سوال مثبت است و دولت مجارستان پس از طی شدن 5 سال، این مبلغ را به متقاضی عودت می‌دهد. البته باید به این مسئله توجه داشته باشید که سود 5 ساله برای آن در نظر گرفته نمی‌شود.  

مبلغ هزینه‌های اداری دریافت اقامت مجارستان

در کنار بررسی به روش سرمایه‌گذاری به عنوان بهترین روش مهاجرت به مجارستان، باید به این مسئله توجه شود که افراد متقاضی باید هزینه‌های اداری دریافت اقامت را پرداخت کنند. بر اساس قوانینی که از سوی دولت مجارستان اعلام شده است، این مبلغ برابر با 60 هزار یورو است.

البته باید به این مسئله توجه کنید که این مبلغ عودت داده نمی‌شود و صرف هزینه‌های صدور کارت اقامت می‌شود. بنابراین، این روش به عنوان بهترین روش مهاجرت به مجارستان شناخته می‌شود و به افراد کمک می‌کند به سرعت پاسپورت این کشور را دریافت کنند.

بهترین روش مهاجرت به مجارستان

خرید ملک بهترین روش مهاجرت به مجارستان است؟

یکی از سوالاتی که در زمان بررسی بهترین روش مهاجرت به مجارستان مطرح می‌شود این است که آیا کسانی که از طریق سرمایه‌گذاری برای دریافت اقامت اقدام می‌کنند، مجبور هستند که در مجارستان چیزی را خریداری کنند. پاسخ به این سوال منفی است. افرادی که تمایل دارند ظرف مدت کوتاه به پاسپورت مجارستان برسند و این روش را انتخاب می‌‎کنند، دیگر نیازی به خرید ملک در مجارستان یا هر چیز دیگری ندارند و به راحتی و بدون دغدغه پاسپورت مجارستان به آنها تحویل داده می‌شود.

مالیات سرمایه گذاری در مجارستان

بهتر است بدانید دولت مجارستان اعلام کرده است کسانی که از این طریق خواهان دریافت پاسپورت مجارستان هستند، نیازی ندارند که مالیات پرداخت کنند، مگر اینکه تصمیم داشته باشند در مجارستان کار کنند یا بخواهند که در مجارستان شرکتی را راه‌اندازی کنند، در صورتی که بخواهید در کشور مجارستان شرکتی را راه‌اندازی کنید، مشمول تخفیفات دولت می‌شوید که همین امر نکته مثبتی برای شما خواهد بود. 

بهترین راه مهاجرت به مجارستان

در این مقاله تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد بهترین روش مهاجرت به مجارستان در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید سرمایه‌گذاری 30هزار یورویی برای خرید اوراق دولتی بهترین روش مهاجرت به این کشور است و ظرف مدت 3 ماه پاسپورت مجارستان برای شما صادر می‌شود و این مبلغ پس از 5 سال به شما بازگردانده می‌شود. در طول فرآیند مهاجرت، مبلغ 60 هزار یورو از شما گرفته می‌شود که صرف هزینه‌های اداری می‌شود. شما با این روش مجبور به خرید هیچ ملک یا هر چیز دیگری در مجارستان نیستید و مالیاتی به شما تعلق نمی‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *