دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
ویزای کار مجارستان

ویزای کار مجارستان

ویزای کار مجارستان به شما کمک می‌کند که برای کار و دریافت حقوق به یورو به این کشور سفر کنید و در نتیجه، می‌توانید علاوه بر اخذ اقامت مجارستان درآمد قابل توجهی داشته باشید. البته باید به این مسئله توجه کنید که برای کار و مهاجرت به مجارستان از این طریق باید تخصص داشته باشید.

کارفرما در مجارستان

معمولا کارفرمایان مجاری به دنبال کسانی هستند که در حوزه خاصی تخصص دارند و این فرد در کشور خودشان وجود ندارد که بتوانند که آن را استخدام کنند. کارفرمای مجاری ابتدا باید به مدت 15 روز آگهی استخدام را در انتشارات آن کشور منتشر نماید و در صورتی که متقاضی مجاری برای آن کشور وجود نداشت، می‌تواند برای جذب نیرو از کشورهای دیگر اقدام کند. 

شغل معتبر در مجارستان

برای اینکه بتوانید ویزای مجارستان را دریافت کنید، در مرحله اول باید کارفرمای معتبری را پیدا کنید که نیاز به تخصص شما داشته باشد. شما باید در سایت‌های کاریابی مجارستان به دنبال کاری باشید که در زمینه تخصص شما ارائه شده‌اند. پس از آن، می‌توانید رزومه خود را برای کارفرما ارسال کنید و در صورت تایید می‌توانید وارد مراحل بعدی شوید.

ویزای کار مجارستان

همینظور برای کسب اطلاعات در مورد ویزای طلایی مجارستان می‌توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

صدور دعوت‌نامه کاری 

کارفرمایی که به دنبال نیروی خارجی برای پیگیری کار خود است، مجوزهای لازم را از دولت مجارستان دریافت کرده است. در نتیجه، این اجازه را دارد که در صورت تایید، فرم دعوت‌نامه را برای نیروی خود ارسال کند. پس از آن، شما باید آن فرم را پر کنید و سپس، آن را به سفارت مجارستان ارسال کنید. سفارت مجارستان این دعوت‌نامه را همراه با مدارک دیگر مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورتی که همه چیز درست و مرتب باشد، ویزای کار مجارستان برای شما ارسال خواهد شد. 

مدارک لازم ویزای کار مجارستان 

برای اینکه بتوانید ویزای کار مجارستان را دریافت کنید، باید مدارک کاملی را به سفارت ارائه دهید. برخی از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا به شرح زیر هستند:

  • پاسپورت معتبر 
  •  دو عکس پرسنلی از متقاضی
  • مدارک شناسایی 
  • دعوت‌نامه کارفرمای مجارستانی
  • قرارداد رسمی کاری بین متقاضی خارجی و کارفرمای معتبر در کشور مجارستان 
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای کار
  • مدارک تحصیلی
  • مدارک شغلی و حرفه‌ای کاری
  • نامه تمکن مالی 
  • مدارکی برای اثبات محل اقامت در کشور مجارستان

ساعت کاری در مجارستان

یکی از مواردی که در زمان درخواست ویزای کار مجارستان باید به آن توجه داشته باشید این است که ساعات کاری در مجارستان چند ساعت در طول هفته است. بر اساس قوانینی که در کشور مجارستان وجود دارد، ساعت کاری 40 ساعت در هفته برای کار تمام وقت است. در صورتی که بخواهید پارت تایم در این کشور کار کنید، ساعت کاری 20 ساعت در هفته است. 

ویزای کار مجارستان

حقوق در مجارستان

یکی دیگر از مواردی که در زمان دریافت ویزای کاری مجارستان باید به آن توجه داشته باشید، مشخص کردن حقوق کاری است. حقوق کاری هر فرد در مجارستان بر اساس نوع تخصص اعلام می‌شود و نمی‌توان اکنون دقیق به این مسئله اشاره کرد که هر فرد چه مبلغی را به عنوان حقوق دریافت کند. این مسئله بسیار مهم است و شما باید قبل از سفر به این کشور برای کار، تمامی این موارد را مشخص کنید. 

شغل دانشجویی در مجارستان

دانشجویانی که در مجارستان پذیرفته می‌شوند، می‌توانند برای پوشش هزینه‌های زندگی خود به صورت نیمه وقت در این کشور کار کنند. البته باید به این مسئله توجه داشته باشید، با توجه به این موضوع که در این دوران شما باید وقت کافی را به مطالعه نیز اختصاص دهید، نباید انتظار کار بسیار حرفه‌ای یا درآمد بالا را داشته باشید. 

جمع بندی کار در مجارستان

برای درخواست و دریافت ویزای کار مجارستان، ابتدا باید یک کارفرما معتبر را در مجارستان پیدا کنید. پس از آن، کارفرما دعوت‌نامه را برای شما ارسال می‌کند. شما باید دعوت‌نامه را همراه با مدارک دیگر به سفارت ارسال کنید. پس از آن، ویزای کار برای شما ارسال می‌شود و می‌توانید به این کشور سفر کنید. تعداد ساعاتی که باید در مجارستان کار کنید، 40 ساعت در هفته برای کار تمام وقت است. برای کار نیمه‌وقت، این زمان به نصف می‌رسد.

همچنین، باید بدانید در دوران دانشجویی نیز اجازه کار در این کشور را خواهید داشت، البته نباید انتظار داشته باشید که کار تخصصی به شما تعلق گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *