دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
ویزا شنگن

معرفی و مزایای کشورهای عضو شنگن

آیا مجارستان عضو شنگن است؟ بله! کشور مجارستان در حوزه کشورهای عضو شنگن قرار دارد و برای ورود به آن باید ویزای شنگن را دریافت کنید. همین امر باعث شده است بسیاری از افراد برای اخذ اقامت مجارستان اقدام کنند، تا بتوانند پس از دریافت پاسپورت مجارستان و مهاجرت به مجارستان، بدون نیاز به دریافت ویزا به کشورهای اروپایی که عضو شنگن هستند نیز سفر کنند.

کشورهای عضو شنگن

29 کشور عضو شینگن هستند و حقوقی را تعریف کرده‌اند که تمامی کشورهای عضو از آن برخوردار هستند. برای ورود به کشورهای عضو شینگن معمولا باید ویزای 90 روزه یا 120 روزه دریافت کرد. کشورهای اتریش، بلژیک، دانمارک، جمهوری چک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتویا، لایخشتین، لیتوانی، لوگزامبورگ، مالتا، هلند، نروژ، لهستان، پرتقال، اسلواکی، اسلوانی، کرواسی، اسپانیا، سوئد و سویس عضو شینگن هستند.

مزایای کشورهای عضو شنگن

اگر شما پاسپورت کشوری را داشته باشید که عضو شنگن است، می‌توانید به مزایای زیادی دست پیدا کنید و بسیاری از هزینه‌های شما کاهش پیدا خواهد کرد. البته باید بدانید که مزایای داشتن ویزای مجارستان و پاسپورت شنگن بسیار زیاد است و امروزه، کسانی که به دنبال دریافت اقامت کشوری هستند که هزینه‌های زندگی در آن پایین است، به سراغ کشور مجارستان می‌روند.

شنگن

کشورهای اروپایی زیادی عضو حوزه شینگن هستند، شاید برخی از افراد بگویند سفر بدون ویزا به کشورهای اروپایی مزیت این پاسپورت است. اما باید بدانید این تنها یکی از مزیت‌های داشتن این پاسپورت است که در ادامه، به معرفی مزایای اصلی آن می‌پردازیم.

واحد پول کشورهای عضو شنگن

یکی از مهمترین مزایای داشتن پاسپورت شینگن، استفاده از واحد پولی یکسان در تمامی این کشورهاست. زمانی که شما به یک کشور خارجی سفر می‌کنید، باید واحد پولی آن کشور را دریافت کنید که باید هزینه‌ای را جهت چنج کردن ارز پرداخت کنید و این امر ممکن است هزینه‌های مازاد برای سفر شما باشد. اما زمانی که قرار است در کشورهای عضو شینگن باشید، این مشکل به طور کامل از بین می‌رود و شما با داشتن یورو در تمامی کشورها امکان خرید دارید.

کاهش هزینه و زمان برای سفر در اروپا

یکی دیگر از مزیت‌های داشتن پاسپورت کشورهای شینگن کاهش هزینه‌ها و زمان در طول سفر است. تصور کنید شما پاسپورت مجارستان را دارید و می‌خواهید به یک کنسرت که در پاریس برگزار می‌شود بروید. برای اینکار نیاز نیست که منتظر ویزا بمانید و کارهای شما طول بکشد. شما می‌توانید به راحتی بلیط فرانسه را خریداری کنید و در نتیجه، در مدت زمان کوتاه برای کنسرت در پاریس خواهید بود.

شنگن

دریافت پاسپورت و ویزا شنگن

شما می‌توانید با خرید ملک در مجارستان به راحتی اقامت این کشور را بدست بیاورید. البته باید بدانید که برای خرید ملک باید به شرایط ملک مورد تایید دولت مجارستان توجه داشته باشید. با توجه به این مسئله، در صورتی که قصد دریافت اقامت مجارستان را دارید، باید با افراد متخصص در تماس باشید. مجارستان یکی از 29 کشوری است که عضو حوزه شینگن هستند.

جمع بندی

در صورتی که پاسپورت کشوری را داشته باشید که عضو حوزه شینگن هستند، از مزیت‌های زیادی برخوردار می‌شوید. برخی از این مزیت‌ها عبارتند از استفاده از واحد پولی یکسان ( یورو) و کاهش هزینه‌های مرتبط با سفر است. بهتر است بدانید که شما می‌توانید با خرید ملک به راحتی اقامت مجارستان را بدست بیاورید و با توجه به این مسئله که مجارستان عضو حوزه شینگن است، از مزایای داشتن پاسپورت شینگن برخوردار خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *