دفتر مجارستان: Budapest 1097 Vaskapu utca 10-14 B Ép, 6 em 608
تلفن تماس: 0036309053356
دفتر تهران: ولنجک، خیابان بیست و یکم، بن بست دوم، پلاک 1
تلفن تماس: 09120929819
دفتر اصفهان: خیابان آمادگاه، نبش بن بست میلاد، ساختمان پارسه
زبان مردم مجارستان

زبان مردم مجارستان چیست؟

برای اشخاصی که قصد مهاجرت به مجارستان دارند، قطعا یکی از مسائل مهم که قبل از درخواست ویزا طلایی مجارستان به آن اهمیت می‌دهند زبان مردم آن کشور است. ما در این مقاله به طور کامل برای شما در مورد زبان محلی مجارستان توضیح دادیم تا قبل از اخذ اقامت مجارستان درباره این موضوع اطلاعات کسب کنید.

زبان مردم مجارستان

زبان مردم مجارستان چیست؟ زبان مردم مجارستان مجاری از از خانواده فین‌واوگری است. زبان مجاری یکی از دشوارترین زبان‌های دنیا است و با توجه به این مسئله که افراد زیادی در سراسر دنیا با این زبان گویش نمی‌کنند، ممکن است یادگیری آن کمی دشوار باشد و افراد تمایل زیادی به آن نداشته باشند. اما اگر قصد دارید که در کشور مجارستان زندگی کنید یا قصد سرمایه گذاری در مجارستان دارید و با مردم عادی در ارتباط باشید، یادگیری این زبان امر بسیار مهم و حیاتی است.

با اینکه زبان انگلیسی می‌تواند کار شما را به عنوان یک توریست در کشور مجارستان راه بیاندازد، باید به این مسئله توجه داشته باشید که 60 درصد از مردم عادی مجارستان به این زبان تسلط ندارند و در نتیجه، در صورتی که شما نتوانید به این زبان صحبت کنید، به زودی مشکلات زیادی برای شما به وجود خواهد آمد. 

زبان انگلیسی در دانشگاه مجارستان

آیا مهاجرت به مجارستان برای تحصیل با مدرک زبان انگلیسی امکان پذیر است و می‌توانم در دانشگاه‌های مجارستان تحصیل کنم؟ بهتر است بدانید تقریبا تمامی برنامه‌های تحصیلی که در دانشگاه‌های مجارستان ارائه می‌شوند، نیازمند ارائه مدرک زبان انگلیسی هستند و تا زمانی که شما مدرک معتبر آیلتس یا تافل را دریافت نکنید، هرگز در روند تدریس قرار نمی‌گیرید.

زیرا زبان برنامه‌های تحصیلی انگلیسی است و اساتید با این زبان با دانشجویان خود ارتباط می‌گیرند. پس، تا زمانی که به این زبان تسلط ندارید، نباید برای تحصیل در دانشگاه‌های مجارستان اقدام کنید.

زبان مردم مجارستان

 کار در مجارستان مدرک زبان انگلیسی

در ادامه پرداختن به سوال زبان مردم مجارستان چیست؟، باید به این مسئله اشاره کنیم که مدرک زبان انگلیسی در جاهای دیگری نیز به درد شما می‌خورد. در صورتی که جاب آفر از شرکت‌های چند ملیتی در کشور مجارستان دارید، به زودی می‌توانید برای کار در این شرکت‌ها اقدام کنید.

بهتر است بدانید که زبان انگلیسی باعث می‌شود با همکاران دیگری که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند، ارتباط خوبی برقرار کنید و همین مسئله باعث می‌شود که شما بتوانید در کار خود پیشرفت کنید. بنابراین، قبل از آنکه به دنبال کار در شرکت‌های چند ملیتی خارجی در مجارستان باشید، ابتدا باید بر روی مهارت‌های زبانی خود کار کنید.

چگونه زبان مجاری را راحت‌تر بیاموزم؟

اکنون که در پاسخ به سوال زبان مردم مجارستان چیست؟ متوجه شده‌اید که زبان مردم این کشور مجاری است و یادگیری آن کمی دشوار است، ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که چگونه می‌توانم این زبان را بهتر بیاموزم. برای یادگیری بهتر زبان مجاری می‌توانید راهکارهای زیر را مد نظر قرار دهید:

  • برای اینکه بتوانید ارتباط بهتری با زبان مجاری برقرار کنید، بهتر است در فیلم‌های زبان اصلی مجاری تماشا کنید. 
  • اگر در کشور مجارستان هستید، به میان مردم بروید و با آنها صحبت کنید. 
  • تلاش کنید بخش عمده‌ای از روز خود را به یادگیری زبان مجاری اختصاص دهید. در این صورت، در طول 6 ماه به نتایج قابل قبولی دست پیدا خواهید کرد و به مشکلات زندگی در مجارستان برخورد نمی‌کنید.

زبان مردم مجارستان

انواع زبان‌ها در مجارستان

در ادامه پرداختن به سوال زبان مردم مجارستان چیست؟ باید به این مسئله نیز بپردازیم که کدام زبان‌های دیگر در مجارستان صحبت می‌شوند. زبان آلمانی یکی از زبان‌هایی است که در این کشور کاربرد دارد.

البته باید بدانید بخش عمده‌ای از لغاتی که در زبان مجاری دیده می‌شود وام گرفته از زبان آلمانی است و همین امر باعث شده است کسانی که به زبان آلمانی آشنایی دارند، زبان مجاری را راحت‌تر بیاموزند. زبان دیگری که می‌تواند به شما کمک کند زبان مجاری را بهتر بیاموزید و در مجارستان نیز کاربرد دارد زبان ترکی است.

جمع بندی

تا به اینجا متوجه شده‌اید که زبان مردم مجارستان مجاری است که به زبان آلمانی و ترکی نیز شباهت‌هایی دارد. کسانی که قصد زندگی در کشور مجارستان را دارند و می‌خواهند با مردم در جامعه در تماس باشند، باید زبان مجاری را بیاموزند.

در غیر اینصورت، اگر هدف تحصیل یا کار در شرکت‌های چند ملیتی در مجارستان است، زبان انگلیسی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. با توجه به تمامی این موارد، شما باید ابتدا اهداف خود را مشخص کنید و سپس برای یادگیری زبان مجاری اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *